اهم اخبار

نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی در شیراز برگزار می شود

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

شیراز – رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی و نهادها در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی قاسمی پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی در شیراز ، گفت: این دوره نمایشگاه از هفتم تا ۱۰ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه های شیراز برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور شرکت های خارجی در این نمایشگاه نیز گفت: برای اولین بار بعد از انقلاب ۸۲ شرکت خارجی از ۶ کشور بزرگ جهان و ۱۵۲ شرکت ایرانی در این دوره از نمایشگاه حضور دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس ادامه داد: این شرکت ها از کشورهای آلمان، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، ترکیه و چین در این نمایشگاه حضور دارند.

قاسمی تاکید کرد: مهمترین نکته این نمایشگاه ارائه آخرین دستاوردهای کشاورزی و ماشین آلات است که در این مجموعه بحث آموزش و انتقال تکنولوژی مد نظر قرار گرفته است.

وی یادآور شد: در این دوره از نمایشگاه هیچگونه بحث فروش مطرح نیست و کشاورزان می توانند برای استفاده از دانش های نوین کشاورزی دنیا به طور مستقیم با نمایندگی ها وارد مذاکره شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس ادامه داد: تمامی این کشورهای خارجی با سفیران و تعدادی از معاونین وزیر کشاورزی در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت شرکت های داخلی نیز گفت: ۱۵۲ شرکت داخلی از استانهای تهران، فارس، اصفهان و… در این نمایشگاه حضور دارند.

وی ادامه داد: زمینه حضور فعالین بخش کشاورزی و بهره برداران در این نمایشگاه فراهم شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به حضور یک هیئت آلمانی نیز گفت: در این نمایشگاه یک هیئت ۵۰ نفره آلمانی و همچنین یک هیئت ۱۵۰ نفره از وزارت کشاورزی کشور در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

فاطمه کاشانی

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *