اهم اخبار

«ون‌کافه» در میراث ‌جهانی چغازنبیل مستقر می‌شود

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مدیر پایگاه میراث‌جهانی چغازنبیل و هفت‌تپه از انتشار فراخوان استقرار یک دستگاه ون‌کافه در محوطه این میراث‌جهانی با تکیه بر قوانین حفاظتی خبر داد.

به‌ گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از ایسنا، خوزستان، عاطفه رشنوئی شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ اظهار کرد: باتوجه به ضرورت ایجاد رفاه گردشگران در محوطه میراث‌جهانی چغازنبیل، پایگاه میراث‌جهانی چغازنبیل و هفت‌تپه در نظر دارد نسبت به استقرار یک‌دستگاه ون‌کافه‌ با مشارکت متخصصان امر در محوطه میراث‌جهانی چغازنبیل اقدام کند.

او با بیان این‌که در همین راستا از همه اشخاص حقیقی و حقوقی علاقمند و دارای شرایط همکاری دعوت به عمل می‌آوریم افزود: علاقه‌مندان حداکثر تا سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ مدارک (سوابق کاری در این زمینه) خود را به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خوزستان ارایه کنند.

مدیرپایگاه میراث‌ جهانی چغازنبیلرو هفت‌تپه اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند ضمن هماهنگی با پایگاه میراث‌جهانی چغازنبیل و هفت‌تپه،روزدوشنبه۱۶ اسفندماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به‌منظور بازدید از محوطه (سایت ویزیت) اقدام کنند.

او در ادامه به شرایط عمومی متقاضیان اشاره کرد و گفت: دستگاه ون‌کافه فقط می‌تواند نسبت به سرو اقلام کافه‌ای شامل نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک و دسر اقدام کند؛ ضمن این‌که باتوجه به ضرورت نگهداری و صیانت از محوطه تاریخی، ایجاد و انجام هرگونه دخل و تصرف، دپو زباله، هدایت آب و… ممنوع خواهد بود.

رشنویی افزود: تاریخ استفاده از خدمات ون‌کافه در محوطه از ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۱خواهد بود که در صورت رضایت طرفین، این قرارداد تا سه ماه قابل تمدید است.

او همچنین درباره شرایط خصوصی متقاضیان نیز اظهار کرد: استفاده از خودروی کلاسیک و استاندارد ون‌کافه با همه ملزومات موردنیاز استاندارد آن الزامی است.

مدیر پایگاه میراث ‌جهانی چغازنبیل و هفت‌تپه اظهار کرد: متقاضیان درصورت داشتن هر گونه سؤال و یا به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۰۹۳۵۳۹۷۷۸۷۱ و یا ۰۹۱۶۸۴۵۵۹۹۶ تماس حاصل و یا با پست الکترونیکی choghazanbil.worldheritage@gmail.com ارتباط برقرار کنند.

سرویس خبری: آشپزی و گردشگری غذا

منبع: ایسنا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *