اهم اخبار

پیام وزیر جهادکشاورزی به مناسبت روز جهانی غذا

بدون دیدگاه

۲۵ مهرماه (۱۶ اکتبر) روز جهانی غذا را به همه دست اندرکاران حوزه غذا «از مزرعه تا سفره»تبریک عرض می نمایم و از خدمات فعالان حوزه غذا سپاسگزارم.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، وزیر جهادکشاورزی به مناسبت روز جهانی غذا در پیامی ۲۵ مهرماه (۱۶ اکتبر)، روز جهانی غذا را به همه دست اندرکاران “از مزرعه تا سفره” را تبریک گفت و از خدمات فعالان این حوزه در اجرایی کردن نظام تولید محصول گواهی شده، بهبود محتوای موادمغذی در محصولات، پایش کیفیت و سلامت محصولات و ارتقای سهم نهاد ها‌ی بیولوژیک در سبد آفت کش‌ها و کود‌های مصرفی تشکر کرد.

دربخشی از پیام کاظم خاوازی آمده است، امروزه بخش کشاورزی به منظور پاسخگویی به نیاز روزافزون غذا برای جمعیت رو به رشد و نیز توسعه پایدار، نیازمند برنامه ریزی و استفاده بهینه از نهاد‌ها برای ثبات امنیت غذایی است، به همین دلیل تلاش تمامی دست اندرکاران موثر در چرخه تولید تا مصرف محصولات نیازمند برنامه ریزی مدون و منسجم و افزایش حداکثری سطح تعاملات داخل و خارج بخش با رویکرد استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی، تشکل ها، انجمن‌ها و اتحادیه‌های مختلف است.

در بخش دیگری از این پیام وزیر جهادکشاورزی ابراز امیدواری کرد: با یاری ایزد منان و با تلاش همگانی و جهادی دست در دست هم در سال جهش تولید بتوانیم گام‌های بلندی در مسیر ارتقای سلامت و امنیت غذایی مردم برداریم.

سرویس خبری: کشاورزی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *