اهم اخبار

تقدیر شرکت پاک تلیسه (فرآورده های گوشتی ۲۰۲) از عاملان پخش این شرکت در سراسر کشور + گزارش تصویری

image_pdfimage_print

شرکت پاک تلیسه (فرآورده های گوشتی ۲۰۲) از عاملان پخش این شرکت در سراسر کشور تقدیر کرد.

شرکت پاک تلیسه طی مراسمی در هتل اسپیناس تهران از نمایندگان پخش این شرکت  در سراسر کشور تقدیر بعمل آورد و جوایز نفیسی از جمله انواع اتومبییل، سفر اروپا و آیپد به نمایندگان خود اهدا کرد.

به گزارش اگروفودنیوز، مهندس علیمردانی در ابتدای مراسم از توسعه سبد محصولات فراورده های گوشتی ۲۰۲ ، یکی از بزرگترین شرکتهای صنایع فراورده های گوشتی کشور، به عنوان یکی از موفقیتهای این شرکت در طی سالیان اخیر یاد کرد و این موضوع را مرهون بنیانگذار شرکت، مدیران و همه پانصد نفر پرسنل این شرکت دانست .
مهندس علیمردانی ضمن انتقاد از هجمه های کاملاً غیر علمی و شایعات گوناگون از این صنعت ، یادآور شد که این فراورده ها که توسط برندهای مطرح کشور تولید می شوند کاملا بهداشتی، استاندارد و با کیفیت هستند و پروتئین لازم برای بخش کثیری از مردم که به دلایلی علاقه به مصرف گوشت ندارند را تامین می کند .
مهندس علیمردانی از تولید محصولات جدید ۲۰۲ از جمله انواع بیکن ( اسلامی ) با گوشت گوساله خبر داد و همچنین افزود برای اولین بار این شرکت برای تولید محصولات گیاهی اقدامات خوبی انجام داده که به محض رسیدن به شرایط مورد نظر کیفی از نظر طعم و ذائقه مردم به بازار عرضه می گردد.
در ادامه مراسم از عاملین پخش این شرکت در استانها تقدیر و جوایز نفیسی به آنها اهدا شد که اگروفودنیوز گزارش تصویری از این مراسم در این خبر منتشر کرده است.

فاطمه کاشانی

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط