اهم اخبار

بنیانگذار انجمن علوم و صنایع غذایی ایران در بیست و هشتمین کنگره علوم و صنایع غذایی ایران: گروه صنعتی و پژوهشی زر در مقایسه با شرکت های اروپایی و کانادایی برتری دارد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

دکتر سید محمد حسینی، بنیانگذار انجمن علوم و صنایع غذایی ایران ضمن تجلیل از گروه صنعتی و پژوهشی زر اقدامات این شرکت را در دنیا نادر خواند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی”اگروفودنیوز”، بنیانگذار و عضو هیئت مدیره کنونی انجمن علوم صنایع غذایی ایران در حاشیه بیست و هشتمین کنگره علوم و صنایع غذایی، از میزبانی گروه صنعتی و پژوهشی زر تقدیر کرد و گفت: این گروه با تلاش، پشتکار و کارآفرینی مرتضی سلطانی از نخبگان اقتصادی و صنعت غذای ایران، برای جامعه ی صنایع غذایی کشور در جهان افتخار آفرینی کرده است و کمتر شرکتی در جهان توان رقابت با این گروه را دارد.

دکتر حسینی افزود: اینجانب بر حسب شغل هایی که داشتم بالغ بر ۹۱ کشور دنیا را از نزدیک دیده ام و از شرکت های بزرگ صنایع غذایی این کشورها بازدید داشته ام و با توجه به اشرافی که به این صنعت در کشوری پیشرفته مثل کانادا دارم، زرماکارون را جلوتر از صنایع این کشور می دانم.

بنیانگذار انجمن علوم و صنایع غذایی توجه به تحقیق و توسعه، به کارگیری متخصصین زبده در کنار مدیریت قوی را از علل پیشگامی گروه صنعتی و پژوهشی زر دانست و گفت بعنوان یک فرد که عاشق صنعت غذاست به طور مداوم با بنیانگذاران و مدیران ۱۰ شرکت برتر این حوزه در تماس هستم و جلساتی را به طور منظم با این گروه برقرار می کنم.

دکتر حسینی در بخش هایی از صحبت خود با اشاره به گذشت ۲۸ کنگره ملی صنایع غذایی از هیئت موسس این انجمن از جمله مرحوم دکتر حقیقی، مرحوم دکتر شهاب واعظ زاده، دکتر جلیل رضوی، مهندس مهدی انصاری آستانه که وی را در تاسیس این انجمن یاری کردند، تشکر کرد.

بنیانگذار و عضو کنونی هیئت مدیره انجمن علوم و صنایع غذایی در بخش دیگری از صحبت های خود از هیئت مدیره فعلی انجمن، دکتر محمد حسین عزیزی، مهندس محمدرضا شافعی نیا، دکتر نوردهر رکنی، مهندس احمد فتح الهی، دکتر محمد حجتی و خانم مهندس دلسوزی و به همچنین از مهندس فرشید بختی، مهندس پروانه خانی و آقای ربانی بعنوان پرسنل این انجمن قدردانی کرد و گفت: بسیار خوبست که در این کنگره ها از افرادی که سالیان متمادی و درگذشته برای انجمن علوم و صنایع غذایی زحمت کشیده اند یادی شود.

فاطمه کاشانی

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *