اهم اخبار

نماینده علی آباد: جلوی اتفاقات ناخوشایند در تولید غله کشور را بگیرید

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

نماینده مردم علی آباد در مجلس با اشاره به مشکلات منطقه ای خواستار ورود وزرای جهاد کشاورزی، صمت، نیرو و کشور به منظور حل مشکلات مردم شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، رحمت الله نوروزی در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز مجلس، خطاب به وزیران جهاد کشاورزی و صمت بیان کرد: بهترین گندم کشور در استان گلستان تولید می شود، اما امروز کشاورزان با کمبود بذر گندم مواجه هستند. چرا بذر گندم از گلستان خارج می شود. انتظار است سریع به این مسئله ورود کرده و جلوی اتفاقات ناخوشایند در تولید غله کشور را بگیرید.

وی در ادامه در تذکری به وزیران کشور و نیرو اظهار کرد: دستور تعیین مرز سیاسی بین استان گلستان و سمنان را در سال ۹۲ داده اید اما با گذشت ۷ سال کاری انجام نشده است. برای اجرای طرح فاضلاب علی آباد در سال ۹۲ بودجه در نظر گرفته شده اما گامی برنداشته اند.

نماینده مردم علی آباد در مجلس خطاب به رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه متذکر شد: باتوجه به مشکلات فراوانی که استان گلستان در زمینه سیل و آتش سوزی جنگل ها دارد، لازم است در بودجه سال آتی ردیف مجزا برای مهار بحران ها در سطح استان دیده شود.

نوروزی در پایان در تذکری به رئیس بنیاد شهید خواستار انجام اقدامات لازم برای شهید محسوب شدن افرادی که در خدمت رسانی به مردم در بیمارستان ها بر اثر کرونا فوت کرده و افرادی که در تشییع جنازه شهید حاج قاسم سلیمانی فوت کردند، شد.

سرویس خبری: مجلس و دولت

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *