اهم اخبار

رئیس انجمن ارگانیک ایران :ایران برای اولین بار در نمایشگاه ارگانیک آلمان شرکت کرد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رئیس انجمن ارگانیک ایران با اشاره به استقبال خوب بازدیدکنندگان از غرفه عرضه محصولات ارگانیک ایران در نمایشگاه ارگانیک بایوفاخ آلمان، گفت: ایران برای اولین بار در این نمایشگاه شرکت کرده است.

به گزارش اگروفودنیوز ، سیدرضا نورانی رئیس انجمن ارگانیک ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: امسال برای اولین بار جمهوری اسلامی ایران توسط انجمن ارگانیک ایران در بزرگ‌ترین نمایشگاه ارگانیک جهان (بایوفاخ) واقع در شهر نورنبرگ آلمان شرکت کرد.

وی افزود: در این نمایشگاه بیش از ۱۵۰ کشور تولیدکننده محصولات ارگانیک شرکت دارند و انجمن ارگانیک ایران مسئولیت غرفه ایران در این نمایشگاه را بر عهده دارند.

رئیس انجمن ارگانیک ایران گفت: از غرفه ارگانیک ایران در این نمایشگاه علیرغم قرار گرفتن در کنار غول‌های بزرگ تولیدکننده محصولات ارگانیک جهان از جمله آمریکا، برزیل، آرژانتین، اکوادور و کلمبیا استقبال خوبی شده است.

نورانی تصریح کرد: بازدیدکنندگان بسیار زیادی از ۵ قاره جهان از این نمایشگاه و همچنین غرفه ایران تاکنون دیدن کرده‌اند و از اینکه ایران توانسته در کوتاه‌ترین زمان در رده بندی بین‌المللی تولیدکنندگان ارگانیک قرار بگیرد، متعجب هستند.

وی افزود: امروزه اروپایی‌ها و مردم آمریکا معتقدند استفاده از محصولات ارگانیک می‌تواند سلامت آنها را واکسینه کند و به همین دلیل استقبال خوبی از نمایشگاه عرضه محصولات ارگانیک بایوفاخ شده است. این نمایشگاه که از ۲۱ بهمن در شهر نورنبرگ آلمان آغاز شده تا ۲۴ بهمن دایر است.

 

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *