اهم اخبار

رئیس سازمان دامپزشکی اعلام کرد:آغاز شیوه جدید اخذ تعرفه‌های تکلیفی سازمان دامپزشکی کشور

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

یک مقام مسئول گفت:امکان اخذ تعرفه‌های تکلیفی سازمان دامپزشکی (به نمایندگی از دولت) با صدور شناسه واریز و متمرکز در حساب بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با زیرساخت سامانه تحت وب فراهم شد.

به گزارش اگروفودنیوزبه نقل از وزارت جهاد کشاورزی، علیرضا رفیعی‌پور در گردهمایی مدیران مالی ادارات کل دامپزشکی استانها در سنندج، گفت: از آنجا که اخذ تعرفه‌های تکمیلی خدمات دامپزشکی با صدور شناسه پرداخت شامل شفافیت، تحقق برنامه دولت الکترونیک (تحقق همزمان حق و تکلیف مقابل متصدی و متقاضی)، کمک به کنترل و ارزیابی، تسهیل امور، حرکت در مسیر حذف گلوگاه‌های مفسده‌خیز و حداقل‌رساندن تماس مستقیم ارباب رجوع با کارکنان دولت می شود، لذا جا دارد تلاش تمام همکاران حوزه امور مالی سازمان، همکاری دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات، همراهی ادارات کل در سراسر کشور که این امکان را در سامانه پرداخت آنلاین سازمان (OPS)گنجانده اند را قدر نهاد.

رئیس سازمان دامپزشکیبا بیان اینکه بیماری‌های دامی و شیوع و بروز آن قابل پنهان ساختن نیست و ما بواسطه عملکرد عالی در این زمینه با سر بلندی حرف خواهیم زد، افزود:کاری که شما در استانها انجام داده و می دهید موجب افتخار ماست. کما اینکه با این شیوه جدید هر استانی که کوتاهی کند یا برعکس خوب عمل کند، در شبکه مویرگی سازمان دامپزشکی کشور براحتی دیده و ارزیابی خواهد شد.

همچنین در این جلسه محمدرضا مومنی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان دامپزشکی کشور نیز با تشریح جزییاتی از این شیوه اخذ تعرفه‌های تکمیلی، در مورد شیوه جدید اخذ تعرفه‌ها با شناسه پرداخت، افزود: اداره کل امور مالی از ۳۱ مرداد ۹۵ خورشیدی پیگیر اخذ تعرفه‌ها با شناسه پرداخت بوده است. البته این مهم در برنامه‌های سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی در راستای متمرکز سازی حسابهای درامدی نیز بوده است.

وی  افزود: از آنجا که ذی‌حسابان ادارات کل استانها مسئولیت بسیار خطیری داشته و دارند و می‌توانند در صورت خوب عمل کردن موجب ارتقای اداره کل دامپزشکی استان خود شوند، لذا بحث مهمانسراها و ارتقای سامانه‌ها نیز با جدیت توسط ذی‌حسابان و حمایت ستاد انجام خواهد شد.

 

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *