اهم اخبار

لزوم اجرای طرح جامع رتبه بندی فعالین اقتصادی کشور

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مسعود توتونچیان عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران در حضور رئیس کل بانک مرکزی مطرح کرد: اجرای طرح جامع رتبه بندی فعالین اقتصادی کشور لازم است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، مسعود توتونچیان عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران در سی و پنجمین نشست اعضای شورای گفتگو با حضور عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی ضمن تقدیر از برخی اقدامات شاخص بانک مرکزی در راستای شفاف سازی و مبارزه با فسادهای مالی تاکید کرد فعالان اقتصادی با حمایت های مسئولین دلسوز توانستند با ایجاد یک هم افزایی مشترک فشار تحریم ها را د رکشور تا حد زیادی کم اثر کنند وی تاکید کرد در این دوران شاید سفره خیل عظیمی از مردم عزیز کشور کمرنگ شد ولی با تلاش هایی که صورت گرفت کسی از کنار این سفره ها حذف نشد.

وی در ادامه به موضوع طرح جامع رتبه بندی فعالین اقتصادی پرداخت و تاکید کرد، این مهم نیاز به اراده ملی دارد و تنها به خواست بانک مرکزی مرتبط نخواهد بود توتونچیان اظهار داشت این طرح در دوره های پیشین اتاق ایران بخوبی آغاز شد اما در مرحله اجرا برخی با ایجاد موانعی از نهادینه شدن آن جلوگیری کردند.

عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران افزود در همه دنیا اینگونه نیست یک فعال اقتصادی در چندین ارگان مجزا مورد ارزیابی قرار گیرد و با ایجاد طرح های رتبه بندی و سطح هایی طلایی،نقره ای و… هر فعال اقتصادی بصورت یکجا مورد ارزیابی همه ارگان های مربوط واقع می گردد.

مسعود توتونچیان در نشست شورای گفتگو با حضور رئیس کل بانک مرکزی در راستای صیانت از ارزشهای فعالین اقتصادی خواستار اجرای طرح جامع رتبه بندی فعالین اقتصادی در کشور گردید. وی در پایان تاکید کرد از مهم ترین راه های نجات اقتصاد کشور حرکت در مسیر شفاف سازی خواهد بود.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *