اهم اخبار

معاون وزیر صمت خبر داد: کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت روغن

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: ما در حوزه روغن به سمت کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی خواهیم رفت و در حوزه‌های دیگر با حذف گمرک کاهش قیمت را خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از ایسنا؛ محمدمهدی برادران، امروز چهارشنبه، ۲۹ تیرماه، در همایش روز ملی صنعت و معدن که در سالن جلسات اتاق بازرگانی لرستان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد گذشته و روز ملی صنعت و معدن، اظهار کرد: طی سال‌های گذشته کارهای خوبی انجام شده که به همت شما سرمایه‌گذاران بوده است.

وی تصریح کرد: در بین پروژه‌هایی که در روز ملی صنعت با حضور رئیس جمهور از آن‌ها تقدیر شد، چهار پروژه مربوط به لرستان بود.

برادران عنوان کرد: مردم از افزایش قیمت‌های ناشی از مردمی سازی یارانه‌ها ناراضی هستند، البته تولید کنندگان باید به کیفیت کالایی که تولید می‌کنند توجه داشته و در عین رقابت قیمت را سود مصرف‌کننده نهایی در نظر بگیرند در نتیجه توجه به کیفیت و قیمت نهایی کالا بسیار مهم است.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت بیان کرد: ما در حوزه روغن به سمت کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی خواهیم رفت و در حوزه‌های دیگر با حذف گمرک کاهش قیمت را خواهیم داشت.

سرویس خبری:صنعت غذا

منبع: ایسنا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *