اهم اخبار

نماینده نوشهر در تذکری؛ کمیسیون کشاورزی طرح اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی را سریع‌تر نهایی کند

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

نماینده مردم نوشهر در مجلس طی تذکری از کمیسیون کشاورزی درخواست کرد تا زودتر اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی را نهایی کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، قاسم احمدی لاشکی در تذکر شفاهی امروز خود خطاب به هیات رییسه مجلس گفت: در مورد اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی به استناد اصل ۸۵ قانون اساسی اختیارات به کمیسیون کشاورزی داده شد تا به بررسی این موضوع بپردازد اما متاسفانه مسکوت مانده است، انتظار می‌رود که در کمیسیون کشاورزی با سرعت به این مساله رسیدگی شود تا زودتر برای تصویب به صحن مجلس ارجاع شود.

وی افزود: از رییس کمیسیون کشاورزی می‌خواهیم کار اصلی خودشان را پیگیری کنند، نه این که راجع به آزاد راه تهران- چالوس نظر دهند، آزادراه تهران – چالوس بیش از ۴۲ سال قبل مطالعاتش انجام شده و بیش از ۲۰ سال است که کلنگ خورده و اکنون هم با سرعت خوبی پیش می‌رود.

این عضو کمیسیون آموزش مجلس همچنین در تذکری به وزیر فرهنگ اظهار کرد: چرا به کارکنان‌تان ظلم می‌کنید؟ حدود ۸ ماه است که این وزارت‌خانه حق سهم بیمه تکمیلی کارکنان را از حقوق برداشت می‌کند اما به‌ علت بدهی وزارتخانه بیمه آرمان تعهدات خود را نسبت به کارکنان انجام نمی‌دهد.

احمدی لاشکی در ادامه بیان کرد: علیرغم افتتاح اداره فرهنگ و ارشاد کلاردشت که با حضور مسئولان استانی وقت و دیگر مسئولان انجام شده آیا می دانید یک نفر در آن جا مشغول کار نیست چرا عوام فریبانه کار می کنید؟

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *