اهم اخبار

وزیر جهاد کشاورزی: در تامین کالاهای اساسی هیچ مشکلی وجود ندارد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

ساداتی نژاد گفت: عرضه و توزیع مویرگی گوشت قرمز، برنج، شکر در سطح خرده و عمده فروشی‌ها به‌صورت حداکثری و بدون وقفه در حال انجام است و در تامین کالاهای اساسی هیچ مشکلی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از مهر؛ سید جواد ساداتی نژاد در جلسه قرارگاه امنیت غذایی ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ با بیان اینکه هیچ‌گونه کمبودی در تأمین اقلام مصرفی موردنیاز مردم وجود ندارد، افزود: عرضه و توزیع مویرگی گوشت قرمز، برنج، شکر در سطح خرده و عمده فروشی‌ها به‌صورت حداکثری و بدون وقفه در حال انجام است و در تأمین کالاهای اساسی هیچ مشکلی وجود ندارد.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه با تدابیر اندیشیده شده میزان ذخایر و عرضه کالاهای اساسی در بهترین شرایط ممکن قرار دارد اظهار داشت: این موضوع زمینه‌ساز آرامش هرچه بیشتر بازار در آینده و به دنبال آن آرامش خاطر شهروندان است.

وی یادآور شد: وزارت جهاد کشاورزی به‌عنوان محور اصلی امنیت غذایی کشور باید تأمین، تولید و توزیع اقلام مصرفی سبد غذایی خانوار را به‌صورت روزانه رصد و تقویت کند.

ساداتی نژاد تصریح کرد: عرضه و توزیع مویرگی گوشت قرمز، برنج، شکر در سطح خرده و عمده فروشی‌ها به‌صورت حداکثری و بدون وقفه در حال انجام است.

سرویس خبری: کشاورزی

منبع: مهر

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *