اهم اخبار

«پنیر، سینما، موسیقی» بی نظیرترین تجربه ۱۴۰۳ خواهد بود

بدون دیدگاه

برج میلاد تهران ، تیر ماه امسال میزبان جشنی بزرگ با حضور صنعت لبنیات کشور است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، سینما، موسیقی، جشنواره پنیر، سینما، موسیقی قرار است ۴ تا ۸ تیر ماه در ۵ شب به یاد ماندنی برای شهروندان تهرانی خاطره ای بی نظیر از طعم ها خلق کند.

در ۵ شب جشنواره پنیر شرکت های بزرگ و کوچک لبنی در فضای برج میلاد با برپایی غرفه به ارائه انواع پنیرهای تولیدی خواهند پرداخت. طبخ غذاهای پنیری رایگان برای شهروندان از برنامه های ویژه کارخانجات صنعت لبنی در این شب ها است.

البته مخاطبان این جشنواره قرار است در حالی که طعم جدید پنیر را مزه می کنند تجربه های تازه دیگری را نیز کسب کنند.

در اولین تعطیلات تیر ماه در ایام عید غدیر، فضای باز برج میلاد میزبان ۵ کنسرت بزرگ با حضور خوانندگانی خواهد بود که این روزها در «ترند» های فضای مجازی و لیست علاقمندی مخاطبان در رده اول هستند. علاقمندان این جشنواره به صورت رایگان در کنسرت خوانندگان مورد علاقه خود در فضای باز حضور پیدا خواهند کرد.

کنسرت، تنها میزبانی هیجان انگیز جشنواره پنیر از دوستداران پنیر نخواهد بود. طرفداران پنیر قررار است یکی از بی نظیرترین تجربه های هیجانی خود را در مسابقه «رالی شهری جشنواره پنیر» تجربه کنند. حضور در رالی شهری که به زودی جزئیات آن منتشر خواهد شد به صورت رایگان و با اتومبیل های شخصی خواهد بود و برگزار کنندگان نیز جایزه های نقدی برای نفرات برتر در نظر گرفته اند.

جشنواره پنیر دوستداران سینما را هم فراموش نکرده است. تجربه تماشای ۵ فیلم برتر جهانی از نگاه مخاطبان ایرانی در بزرگ ترین پرده سینمای کشور در فضای باز برای هم «فیلم بین» حرفه ای فراموش نشدنی خواهد بود. تجربه ای که شاید به سادگی در طول سال ها به دست نیاید. این تجربه را قرار است مخاطبان جشنواره پنیر زیر آسمان شهر تهران برای اولین بار کسب کنند.

اما شاید یکی از مهم ترین های این جشنواره ،کودکان باشند. در تمام ساعت هایی که خانواده ها قرار است ۵ روز تعطیلات تابستانی خود را در این جشنواره، پنیرهای تازه را در کنار دیگر «تازه ها» تجربه کنند، کودکان می توانند در فضای بزرگ بازی که برای آنها محیا شده است علاوه بر تفریح و سرگرمی در کنار مربیانی که مراقبت از آنها را در نبود خانواده به عهده خواهند داشت، تجربیات جدیدی با واقعیت مجازی از تولید پنیر و لبنیات به دست آوردند. کاربازی ها با موضوع پنیر و دیگر آموزش های تفریحی پنیری نیز در انتظار کودکان خواهد بود.

جزئیات کامل از برنامه های متعدد جشنواره پنیر به زودی در رسانه ها منتشر خواهد شد. انجمن صنایع فرآورده های لبنی میزبان این جشنواره خواهد بود و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به آدرس https://dairyevent.ir/ مراجعه و با تلفن های تماس انجمن لبنی با شماره ۰۹۳۶۸۲۱۶۰۴۹- ۰۲۱۸۶۱۱۲۶۱۹ تماس بگیرند.

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *