اهم اخبار

آب با بسته‌بندی شیشه‌ای برای رستوران‌های لوکس

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

آب‌های معدنی و آشامیدنی با بسته‌بندی شیشه ای با قیمت حدود سه برابری نسبت به آب‌های با بسته‌بندی پلاستیکی در برخی رستوران‌های لوکس به مشتریان عرضه می‌شود.

به گزارش ایسنا، در برخی رستوران‌های لوکس شاهد عرضه آب معدنی و یا آشامیدنی با بسته‌بندی شیشه‌ای هستیم که با قیمتی متفاوت نسبت به آب‌های آشامیدنی و معدنی با بسته‌بندی پلاستیکی به فروش می‌رسد.

خط تولید آب‌های با بسته‌بندی شیشه‌ای متفاوت از خط تولید آب‌های معدنی و آشامیدنی با بسته‌بندی پلاستیکی است و بازار آن رستوران‌های لوکسی است که خواهان خرید این نوع آب هستند.

قیمت فروش آب‌های با بسته‌ بندی شیشه‌ای نیز حدود سه برابر آب‌های معدنی و آشامیدنی با بسته‌بندی پلاستیکی است که در رستوران‌های لوکسی که عمدتا در نواحی شمالی شهر تهران وجود دارند، در اختیار مشتریان قرار می‌ گیرند.

پیمان فروهر-دبیر انجمن تولیدکنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی- در گفت و گو با ایسنا در مورد عرضه این نوع آب آشامیدنی و معدنی با بسته بندی شیشه ای، خاطرنشان کرد: این نوع آب بسته بندی در برخی رستوران های لوکس عرضه شده و با توجه به متقاضیان خاصی که دارند  مشکلی برای عرضه آن ها وجود ندارد.

در ذیل تصویر یک محصول آب معدنی با بسته‌بندی شیشه‌ای آورده شده است.

 

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *