اهم اخبار

آذربایجان غربی از قطب های مهم صنعت طیور کشور است

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از فعالیت ۷۴۱ واحد فول اتوماتیک مرغداری گوشتی، کارخانجات خوراک دام، کشتارگاه های صنعتی طیور و واحدهای جوجه کشی در استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از ایسنا؛ یوسفی رضایی، امروز ۲۱ آذرماه در جلسه برنامه ریزی برای تولید گوشت مرغ گرم و خرید تضمینی توسط شرکت پشتیبان امور دام استان اظهار کرد: در صورت تولید گوشت مرغ گرم مازاد بر مصرف استان توسط واحدهای تولیدی، شرکت پشتیبانی امور دام استان آماده خرید تضمینی و ذخیره سازی گوشت مازاد از مرغداری های استان است. 

وی با اشاره به فعالیت ۷۴۱ واحد فول اتوماتیک مرغداری گوشتی، کارخانجات خوراک دام، کشتارگاه های صنعتی طیور و واحدهای جوجه کشی در استان گفت: در استان تمام حلقه های صنعت طیور تکمیل شده است و آذربایجان غربی یکی از قطب های مهم صنعت طیور کشور به شمار می رود. 

احمد دهقان، مدیر بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به روند نظارت بر تامین و توزیع کالاهای اساسی از زمان تشکیل قرارگاه امنیت غذایی در استان ، گفت: در طی ۱۰ روز، ۱۲۰۰ مورد بازرسی از مراکز توزیع و عرضه و کشتارگاه های طیور در سطح استان انجام شده است که متخلفین در این زمینه شناسایی شده و به عنوان اخلالگر نظم اقتصادی به مراجع قضایی و نظارتی معرفی شده است.

سرویس خبری: دام و طیور و آبزیان

منبع: ایسنا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *