اهم اخبار

ابتکار دیگری از هراز / دوغ لیموناد هم به بازار آمد!

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print
نوشیدنی جدیدی که درباره آن این روزها صحبت می شود، «دوغ لیموناد» هراز است که گفته شده است بانوشیدن آن احساسی مرکب از قدرت و سلامت را تجربه خواهید کرد.
به گزارش اگروفودنیوز به نقل از تیتر ۲۰ این روزها، آن قدر از مضرات و خطرات مصرف نوشابه های انرژی زا، به گوشمان خوانده اند که دیگر حتی درمواقعی که لازم است از مصرف این محصولات پرهیز داریم.

مخصوصا کسانی که سن و سالی از آن ها گذشته است و دارند به تدریج با قلب و فشار خونشان مساله پیدا می کنند.

اما خبر خوب برای کسانی که نوشابه های انرژی زا را به هر دلیل مناسب نمی دانند این است که حالا بیاید یک دوپینگ درست و حسابی را با معجونی مرکب از دوغ و لیموناد امتحان کنید.
نوشیدنی جدیدی که درباره آن این روزها صحبت می شود، «دوغ لیموناد» هراز است که گفته شده است بانوشیدن آن احساسی مرکب از قدرت و سلامت را تجربه خواهید کرد.
مهم نیست این نوشیدنی دوغ محسوب می شود یا لیموناد. مهم این است که هم خواص دوغ را دارد و هم خواص لیموناد را.  از همه مهم تر این که طعم هر دو را هم باخود دارد.
با خواص لبنیات که همگان آشنایی دارند و نیازی به گفتنش نیست. اما خواص لیموناد را در تصفیه خون و استخوان سازی و جلوگیری از سکته قلبی و افزایش مقاومت بدن در برابر انواع بیماری ها ذکر کرده اند.
به این می گویند یک تیر و چند نشان، یعنی کسانی که نگران عملکرد نوشابه های انرژی زا بر قلبشان بودند با دوغ لیموناد هم انرژی می گیرند و هم به کمک قلبشان می شتابند.
این نوشیدنی یک محصول لبنی جدید با ارزش غذایی قابل توجه می باشد. این نوشیدنی غنی از (کلسیم، فسفر، پروتئین و ویتامین B) بوده و به دلیل داشتن لیمو و آب لیمو حاوی ویتامین های Aو C( بتاکاروتن) نیز می باشد.بنابر این دوغ لیموناد یک نوشیدنی مفید برای تصفیه خون و استخوان سازی و جلوگیری از سکته قلبی و بویژه افزایش مقاومت بدن در برابر انواع بیماریهاست.
این محصول به دلیل دارا بودن طعم و بوی لیمو دوغ بسیار لذت بخش و مفرح بوده که تاثیرات مفید روانی و احساس سلامت خوبی را در فرد ایجاد می کند.ضمنا به دلیل وجود ویتامین Cمناسب و آنتی اکسیدان های موجود در لیمو و بویژه پتاسیم این نوشیدنی در پیشگیری از انواع سرطانهای گوارشی نیز مفید بوده و موثر در رفع عطش در فصل گرم می باشد.
پس شاید از این به بعد اگر بعد از مدتی رانندگی خسته کننده در مسیر تهران به چالوس یا در جاده هراز، احتیاج به دوپینگ حسابی پیدا کردید، بد نباشد که این نوشیدنی تازه به بازار آمده را تست کنید: «دوغ لیموناد» هراز.
منبع : تیتر ۲۰
امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *