اهم اخبار

ارتقای سرعت و بهداشت تخلیه غلات با بهره‌گیری از پایانه مکانیزه

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان از ارتقای سرعت و سطح بهداشت تخلیه غلات با بهره‌گیری از پایانه مکانیزه در بندر امام خمینی (ره) خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از ایسنا؛ عادل دریس با اشاره به بازدید مدیران غذا و آزمایشگاه سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت از مجتمع بندری امام خمینی(ره)، با تشریح چگونگی فرآیند تخلیه، بارگیری و انبارش کالاهای اساسی و آخرین اقدامات برای بهره‌برداری مکانیزه تخلیه غلات در پایانه‌های تخلیه و بارگیری غلات بندرامام اظهار کرد: در این بازدید در خصوص تکمیل روند احداث پایانه مکانیزه تخلیه و بارگیری غلات و مزایای حاصل از بهره‌برداری از آن در بندر امام خمینی (ره) توضیح داده شد.

وی افزود: کاهش ۶۰ درصدی مدت زمان تخلیه کشتی‌ها و در نتیجه تسریع در انتقال محمولات از پای کشتی به انبارهای نگهداری کالا، کاهش دخالت انسانی در فرآیند تخلیه به واسطه بهره‌گیری از تسمه نقاله و ارتقای سطح بهداشتی تخلیه غلات از اهم ویژگی‌های بهره‌برداری از تخلیه مکانیزه غلات محسوب می شود.

دریس تصریح کرد: همچنین با مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی سه پایانه مکانیزه تخلیه و بارگیری غلات در این مجتمع بزرگ بندری در دست احداث است که روند تکمیل پایانه شماره ۲ مکانیزه غلات در حدود ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

سرویس خبری: کشاورزی

منبع: ایسنا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *