اهم اخبار

استراتژی بازاریابی سن‌ایچ برای معرفی محصول ویژه کودکان/از شخصیت‌پردازی تا بسته‌بندی‌های جذاب

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

در سال‌های اخیر و در پی افزایش توصیه پزشکان به مصرف مواد غذائی و نوشیدنی‌های طبیعی، استفاده از محصولات طبیعی، به‌ویژه برای گروه سنی کودکان، بیش از پیش رواج یافته است. با توجه به این موضوع، بازار آبمیوه‌های طبیعی روبه‌رشد و رقابت در آن زیاد است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، سن ایچ به‌عنوان رهبر بازار نوشیدنی ایران در این زمینه پیشرو بوده و محصولی ۱۰۰درصد طبیعی، بدون شکر افزوده به بازار عرضه کرده است. نکته قابل‌توجه این است که سن ایچ (Sunich)، تنها به تولید آبمیوه‌های طبیعی ویژه کودکان اکتفا نکرده است و اقداماتی خلاقانه در راستای فرهنگ‌سازی و تشویق کودکان به استفاده از آبمیوه‌های طبیعی انجام داده است. در ادامه با محصول سن ایچ کودک و اقدامات سن ایچ، برای تشویق کودکان به مصرف آبمیوه‌های طبیعی آشنا می‌شوید.

آبمیوه ۱۰۰ درصد طبیعی با طعم سن ایچ

سن ایچ، پس از بررسی‌ و تلاش‌های تحقیقاتی بسیار، نوشیدنی مناسب کودکان که ۱۰۰% آبمیوه، بدون شکر افزوده است را برای کودکان به بازار عرضه کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی گروه صنعتی سن ایچ، پس از تحقیقات وسیع بازار که در زمینه محصولات رده کودک انجام شد و همچنین بررسی بازارهای جهانی و حضور در کارگاه‌های تخصصی خارج از کشور، سن ایچ فرمول تولید آبمیوه برای کودکان را به دست آورده و در نهایت محصول Sunich kids را با طراحی و بسته‌بندی زیبا و موردتوجه کودکان به بازار عرضه کرده است.

از شخصیت‌پردازی تا طراحی متفاوت

بر اساس اعلام روابط عمومی گروه صنعتی سن ایچ، طراحی بسته‌بندی و خلق شخصیت‌های کارتونی برای این محصول، پس از بررسی‌های دقیق و انجام مشاوره با متخصصان و مشاوران کودک صورت گرفته است. همچنین ۱۲۰ دقیقه انیمیشن اختصاصی برای محصول سن ایچ کودک ساخته شده است که فصل اول آن منتشر شده و فصل دوم نیز در حال ساخت است که این سریال‌ها با استقبال خوبی مواجه شده است. ساخت سریال‌های انیمیشنی برای محصولات نوشیدنی کودکان، اولین بار است که در ایران با استفاده از کاراکترهای روی بسته‌بندی محصول صورت گرفته است و نوشتن فیلم‌نامه انیمیشن‌ها، با کمک و مشاوره روانشناس و نویسندگان کودک و نوجوانان انجام شده است. همچنین طراحی بازی با کمک شخصیت‌های کارتونی از دیگر اقدامات این برند برای تشویق کودکان به استفاده از آبمیوه‌های طبیعی است.

محصول سن ایچ کودک (Sunich kids)، طی مدتی که از ورودش به بازار ایران می‌گذرد، موردتوجه کودکان قرار گرفته است و در حال حاضر در طعم‌های مختلف آناناس، سیب، گرمسیری و… در بازار موجود است. در آینده اخبار بیشتری در مورد این محصول و برنامه‌های بازاریابی سن ایچ برای محصول سن ایچ کودک می‌شنویم.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *