اهم اخبار

استفاده قنده میوه (HFCS) در محصولات شرکت بهنوش ایران به جای شکر

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مهندس محمد رضا زعفرانیه در گفتگو با اگروفودنیوز از حذف شکر و جایگزینی قند میوه در محصولات این شرکت خبر داد .

به گزارش اگروفودنیوز ،مدیر روابط عمومی و تبلیغات شرکت بهنوش ایران تولید کننده انواع ماء الشعیر های طعم دار ( دلستر ) ، نوشیدنی های میوه ای گازدار با طعم های متفاوت و همچنین آب معدنی و… از تولید محصولات این شرکت در شرایط کاملا سالم و پاستوریزه خبر داد و گفت استفاده از قند میوه (HFCS) به جای شکر در محصولات از اقدامات مهم این شرکت به جهت تولید نوشیدنی های سالم می باشد .
زعفرانیه تصریح کرد در هیچ یک از محصولات این شرکت از مواد افزودنی استفاده نمی شود و تمام سعی این شرکت تولید محصول کاملا طبیعی و سالم می باشد .
وی افزود در همین ارتباط شرکت بهنوش ایران این افتخار را دارد که تاکنون دوبار از سوی وزارت بهداشت موفق به دریافت سیب سلامت شده است .

%d8%b3%db%8c%d8%a8-%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85%d8%aa

یکی از تندیسهای سیب سلامت شرکت بهنوش ایران اعطاء شده از طرف وزارت بهداشت ( سازمان غذا ودارو)
مدیر روابط عمومی و تبلیغات شرکت بهنوش ایران در ادامه گفت : در این شرکت برای تولید ماء الشعیر مستقیما از مالت و جو استفاده می شود و فرآیند تهیه مالت در خود شرکت انجام می گیرد که این یکی از دلایل افزایش کیفیت محصولات شرکت بهنوش می باشد .
زعفراینه افزود : این شرکت از حضور متخصصان ، دانشجویان و حتی دانش آموزان به جهت بازدید از خطوط این کارخانه استقبال می کند بطوریکه در سال گذشته و امسال رکورد بیشترین بازدید از کارخانجات سراسر کشور را داشتیم .

 

%d8%a8%d9%87%d9%86%d9%88%d8%b4

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *