اهم اخبار

اطلاعیه انجمن صنایع تولید و صادرکنندگان کنسانتره و آبمیوه ایران در خصوص ویدئوی کذب تولید کنسانتره در شرکت سن‌ایچ

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

انجمن صنایع تولید و صادرکنندگان کنسانتره و آبمیوه ایران تاکید کرد شرکت سن‌ایچ فاقد خط تولید کنسانتره پرتقال‌ می‌باشد و فیلم منتشر شده در فضای مجازی کذب است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، متن نامه به شرح زیر است:

متاسفانه گاهی افراد مغرض بطور ناشناس بصورت بسیار ابتدایی و غیراصولی مبادرت به تهیه و ارسال ویدئو(نظیر ویدئوی ارسالی مربوط به میوه پرتقال در گروه‌ها) می‌نمایند.
این تصاویر مربوط به زمستان ۱۳۹۵ می‌باشد که سرمای بسیار شدید و برف به تمام باغات مرکبات آسیب جدی وارد کرد و این تصاویر مربوط به ضایعات پرتقال‌های همان سال است که متاسفانه باغداران را متضرر و صنایع تولید آبمیوه نیز با کمبود کنسانتره روبرو شدند.
انجمن تائید و تاکید می‌نماید که شرکت عالیفرد(سن ایچ) فاقد خط تولید کنسانتره پرتقال‌ها می‌باشد.
کنسانتره پرتقال در کارخانجات مدرن و پیشرفته و مجهز واقع در استان‌های مازندران و گیلان و در شهر جیرفت زیر نظر متخصصین و مدیران شایسته و با داشتن تجهیزات کامل آزمایشگاهی و با نظارت مسئولین محترم بهداشت مطابق با استانداردهای جهانی تولید و در کیسه‌های اسبتیک و در بشکه‌های ۲۲۰لیتری فلزی در سردخانه‌ها با دمای ۱۸- نگهداری می‌شود که شرکت عالیفرد نیز کنسانتره مورد نیاز خود را با دقت تمام و برابر با آنالیز مربوطه همچون سایر شرکت‌ها خریداری می‌کند و مازاد بر آن را در فصل کمبود کنسانتره پرتقال از خارج از کشور با رعایت تمام قوانین مربوطه وارد می‌کند.
لازم به یادآوری است که انجمن به وظایف خود عمل و اقدام می‌نماید و مورد را با جدیت تمام از طریق مقامات محترم پلیس ناجا و سازمان‌های ذیربط و سایر امکانات پیگیری می‌نماید.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *