اهم اخبار

اعزام هیئتی به مسکو برای حل مشکل صادرات محصولات کشاورزی+ویدئو

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رئیس سازمان توسعه و تجارت گفت: یک هیئتی از قرنطینه غذا، دارو و دو گلخانه بخش خصوصی کشور در هفته آینده با هماهنگی سفارت به مسکو می‌روند تا با انجمن حمایت از مصرف کننده روسیه که این محدودیت را ایجاد کرده گفتگو کنند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا پیمان پاک رئیس سازمان توسعه و تجارت در پاسخ به پرسشی مبنی بر مشکل صادرات  محصولات کشاورزی مانند فلفل دلمه و کیوی گفت: مجموعه وزارت کشاورزی روسیه و قرنطینه آن ها چندین بار با کشور ما برای حل مشکل محصولات کشاورزی مکاتبه کردند، اما هماهنگی‌های لازم در این راستا به وجود نیامد.

او ادامه داد: وزیر جهاد کشاورزی مدیریت قرنطینه را تغییر داده  و نیز افرادی که بر سر کار آمده اند نگاه بین الملی دارند و در دید بین‌الملی نگاه صادراتی غالب است، بنابراین باید صادر کنندگان استانداردهایشان را با قرنطینه‌ها  تطابق دهند که این فعالیت در حال انجام است.

رئیس سازمان توسعه و تجارت گفت: مشکل مقطعی که در فلفل دلمه و کیوی ایجاد شده در حال پیگیری است، در این راستا یک هیئتی از قرنطینه غذا، دارو  و دو گلخانه بخش خصوصی کشور در هفته آینده با هماهنگی سفارت به مسکو  می‌روند تا  با انجمن حمایت از مصرف کننده روسیه که این محدودیت را ایجاد کرده گفت و گو کنند.

سرویس خبری: کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *