اهم اخبار

افزایش میزان خدمت‌رسانی فروشگاه‌ رفاه در روزهای کرونایی/ توزیع کالاهای باکیفیت با قیمت‌های مناسب در فروشگاه اینترنتی

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با آغاز به‌کار شعب جدید، جشنواره تخفیفات ویژه و تامین کالاهای اساسی در سبد خرید خانوار همزمان در فروشگاه‌های رفاه و فروشگاه اینترنتی «رفاه‌مارکت» در روزهای کرونایی در کنار مشتریان خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، از روابط‌عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با توجه به شیوع موج جدید کرونا در کشور، لزوم افزایش میزان خدمت‌رسانی به هموطنان و ضرورت تامین کالاهای اساسی با قیمت مناسب و کیفیت استاندارد در راستای حفظ سلامت مشتریان با نیروی مضاعف آماده خدمت‌رسانی به هموطنان است. در همان بدو شروع اپیدمی کرونا در ایران این مجموعه برنامه‌های جامعی را برای تضمین سلامت محصولات ارائه‌شده در فروشگاه‌های رفاه و کنترل دقیق‌تر بهداشت کارکنان و مشتریان عملیاتی کرد. برخی از این اقدامات عبارتند از: ضدعفونی روزانه، منظم و در چند نوبت سبدهای خرید، فضای داخلی فروشگاه‌ها، دستگاه‌های کارتخوان، صندوق پرداخت و تمام فضای سطح فروش با مواد استاندارد، توزیع ماسک و دستکش مخصوص برای کارکنان و مشتریان و محلول‌های ضدعفونی در ورودی فروشگاه‌ها، ممنوعیت مرجوع کردن اجناس و دریافت اسکناس و سکه و… .

همچنین با توجه به شرایط اخیر در کنار خرید حضوری و مراجعه به فروشگاه‌های رفاه، مشتریان می‌توانند از فروشگاه اینترنتی رفاه با نام «رفاه‌مارکت» به صورت آنلاین خرید کنند. در فروشگاه اینترنتی رفاه‌مارکت محصولات تازه و یخچالی با ۲۲درصد، لوازم تحریر و سرگرمی با ۱۲درصد، محصولات آرایشی و بهداشتی با ۱۰درصد، محصولات گوشتی و پروتئینی با ۲۲درصد و انواع مزه‌ها و دسرها با ۲۲درصد تخفیف ارائه می‌شوند که این خریدها با تخفیف‌های طلایی و جایزه بن خرید همراه است. قیمت‏‌های کاملاً رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب و خدمات پس از فروش، از مزیت‌های خرید از فروشگاه اینترنتی رفاه‌مارکت است. در راستای فروش ویژه محصولات موادغذایی در رفاه‌مارکت، کالاها با قیمت مناسب و جشنواره فروش ویژه در سایت اینترنتی www.refahmarket.ir  در دسترس است که مشتریان در ۲۱ شهر از جمله: تهران، ارومیه، لاهیجان، مشهد و… می‌توانند نسبت به خرید آنلاین اقدام کنند. ضمنا در صورت لزوم، همکاران می‌توانند خریدها را بسته‌بندی و به آدرس مورد نظر ارسال کنند.

گفتنی است خانواده بزرگ فروشگاه‌های رفاه در تلاش است در راستای تحقق اهداف راهبردی شرکت، با افزایش شعب فروشگاه‌های مدرن و رشد فعالیت خود در حوزه مسئولیت اجتماعی در روزهای سخت کشور در زمان دوره جدید شیوع ویروس کرونا با هدف حفظ سلامت هموطنان، با انگیزه، تلاش و توان مضاعف با رعایت کلیه شیوه‌نامه‌های بهداشتی به دو صورت خرید حضوری در فروشگاه‌ها و اینترنتی در خدمت هموطنان گرامی باشد.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *