اهم اخبار

مدیرعامل شرکت مهراد چاشنی طوس: ایجاد طرح سپاس از کارآفرین در تولید و صنعت کشور

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

دکتر حیدر ناظمی گفت: طرح سپاس از کارآفرین می تواند برای حمایت از جوانان تحصیل کرده و مستعد در صنعت و تولید کشور ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری اگروفودنیوز، به نقل از پایگاه خبری تولید واقتصاد (تولیدآنلاین)، مدیرعامل شرکت مهراد چاشنی طوس در  سئوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه “برای حمایت از تولیدکنندگان و صادرکنندگان چه کاری باید صورت بپذیرد که شعار سال ۱۴۰۰ تحقق یابد؟” گفت : در کشاورزی مخصوصا باغهای زیتون طرحی بنام طرح طوبی وجود دارد  که زمین و امکانات  در اختیار افراد مستعد و دارای شرایط قرار می‌دهند و در صورت آباد کردن باغ و به ثمر رسیدن باغ را بنام این افراد می‌کنند و در صورت عدم موفقیت ( که البته تا حد زیادی پیش رفته است ) به قیمت خیلی خوب دیگران می خرند.

 دبیر کمیسیون صنایع خانه تجارت ایران افزود:در طرح طوبی  به علت اینکه باغ و زحمات از بین نرود تقریبا درصد بسیار زیادی از افراد موفق می‌شوند و این  موضوع باعث شده است که سطح زیر کشت زیتون در کشورمان  یک جهش چند برابری  داشته است.

دکتر ناظمی در ادامه گفت : با وجود چنین طرح موفقی  چرا نتوان همانند آن را در صنعت و تولید به وجود آورد ؟ در کشورمان بسیار مهندسین و جوانان تحصیل کرده پر از انرژی داریم اما امکانات ندارند ، پیشنهاد دارم طرحی به نام طرح سپاس از کارآفرین در صنعت کشور ایجاد شود تا بتوان علاوه بر حمایت از جوانان مستعد و تحصیلکرده شاهد اشتغال زایی در نهایت جهش تولید در کشور باشیم

مدیرعامل شرکت مهراد چاشنی طوس در پایان گفت: البته این  طرح  نیاز به پخته شدن دارد و به نظرم هرکجا جوانان و آحاد مردم به کار گرفته شوند و نه تنها یک عده خاص حتما به لطف خداوند موفقیت چشمگیری اتفاق می افتد.برای موفقیت این طرح مجبور می‌شوند مانع زدایی  هم بکنند.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *