اهم اخبار

بازدید استاندار خراسان رضوی از موسسه صنعتی گوشت مشهد+تصاویر

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

استاندار و معاونان اقتصادی و عمرانی استانداری خراسان رضوی از بخش‌های مختلف موسسه صنعتی گوشت مشهد، بزرگترین واحد ذبح و استحصال دام و تولید گوشت شرق کشور بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری صبح امروز ۱۹ خرداد ماه با همراهی جواد خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی، ابوالفضل چمندی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی، تعدادی از مدیران کل استانداری و محمدرضا تازیکی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی از موسسه صنعتی گوشت مشهد دیدن کردند.

استاندار خراسان رضوی در این برنامه از بخش های مختلف این مجموعه بزرگ کشتارگاهی وابسته به سازمان همیاری شهرداری‌ها شامل، کارخانه تولید ژلاتین، خطوط ذبح و استحصال دام سبک و سنگین، سردخانه، بسته بندی و … بازدید کرد.

بخش کشتارگاه صنعتی این موسسه با ظرفیت عملیاتی ۴۰۰۰ راس گوسفند و ۴۰۰ راس دام سنگین شامل انواع گوساله، گاو و شتر و ۱۰۰ قطعه شترمرغ به عنوان بزرگترین واحد کشتارگاهی شرق کشور بیش از۷۰ درصد گوشت قرمز استان را تامین می‌کند که حدود ۱۰۰۰ نفر اشتغال مستقیم در استان ایجاد کرده است.

واحدهای مختلف تولید و فرآوری اعم از کارخانه تولید گرانول صابون، پودر خون و گوشت، کارخانه تولید ژلاتین حلال و … نیز در این مجتمع وجود دارد که در جهت تولید ارزش افزوده و محصولات جدید از استحصلات غیر خوراکی و خوارکی انواع دام های سبک و سنگین ایجاد شده اند.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *