اهم اخبار

با امضای تفاهم‌نامه‌ای صورت می‌گیرد / تسهیل در اعطای مجوز راه‌اندازی کلینیک‌های کشاورزی در واحد علوم‌وتحقیقات

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران و دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با هدف توسعه همکاری‌های علمی و پژوهشی و تسهیل در اعطای مجوزهای لازم در خصوص راه‌اندازی کلینیک‌های مرتبط با کشاورزی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ایسنا در نشست همکاری که با حضور علیرضا بزرگی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، کیانوش کلهر معاون برنامه‌ریزی و کارآفرینی سازمان و دکتر هادی کیا دلیری رییس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان نظام مهندسی با این دانشگاه به امضا رسید.

اجرای دوره‌های آموزشی کاربردی و مهارتی برای توانمندسازی دانش آموختگان و دانشجویان رشته کشاورزی در واحدهای دانشگاه آزاد از اولویت‎های این تفاهم‌نامه است.

در این نشست همچنین دکتر هادی کیادلیری رییس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی واحد علوم و تحقیقات، تسهیل در اعطای مجوزهای لازم در خصوص راه‌اندازی کلینیک‌های مرتبط با کشاورزی و منابع طبیعی، اولویت قرار دادن اساتید دانشکده برای ارزیابی و نظارت طرح‌های تحقیقاتی و سرمایه‌گذاری سازمان نظام مهندسی را از جمله مفاد قابل توجه این تفاهم‌نامه عنوان کرد.

وی ادامه داد: ارائه تسهیلات به منظور رتبه مشاور حقیقی به اساتید دانشکده، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های مشترک و در اولویت قرار دادن فارغ‌التحصیلان دانشکده برای مشارکت در طرح‌های مختلف سازمان از دیگر اهداف قابل توجه این تفاهم‌نامه است.

علیرضا بزرگی، رییس سازمان نظام مهندسی کشاوزی استان تهران با اشاره به ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص گسترش فعالیت‌های کشاورزی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل دارا بودن ظرفیت‌های زیرساختی، رشته‌های مرتبط در حوزه کشاورزی این امکان را دارد که فعالیت‌های خود را در بخش کشاورزی گسترش دهد و با توجه به ظرفیت بالای سازمان نظام مهندسی بستر مناسبی است تا بتوانیم با توانمندسازی و تربیت نیروهای متخصص، زمینه نفوذ دانش در بخش کشاورزی را افزایش دهیم.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *