اهم اخبار

بررسی قیمت مرغ در شورای قیمت‌گذاری/ قطعه‌بندی در فروشگاه‌ها تخلف است

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران می‌گوید قیمت مصوب مرغ هنوز هیچ تغییری نکرده ولی در شورای عالی قیمت‌گذاری این موضوع در حال بررسی است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از صداوسیما، فروش مرغ بالاتر از قیمت مصوب از سوی برخی واحدهای صنفی، محدودیت در عرضه مرغ کامل ، عرضه مرغ قطعه‌بندی شده و صف‌ خرید مرغ منجمد ۴۵ هزار تومانی اظهارنظرهای بسیاری را به دنبال داشته است.

برخی از مسئولان‌ اعلام کرده‌اند که قیمت مصوب مرغ همان ۶۳ هزار تومان است و با فروش مرغ بالاتر از این قیمت برخورد خواهد شد و همه ملزم به رعایت این قیمت هستند و برخی نیز خبر از اصلاح قیمت‌ مرغ داده‌اند.

اخیرا اما جبرئیل برادری – رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران – با اشاره به اینکه مشکلی در تامین مرغ نداریم اعلام کرده که تولیدکنندگان از قیمت مرغ به دلیل افزایش هزینه‌های جانبی ناراضی هستند و به همین دلیل شورای عالی قیمت‌گذاری در حال بررسی موضوع است.

وی همچنین اظهار کرده که در برخی فروشگاه‌ها مرغ قطعه‌بندی می‌شود و به فروش می‌رسد  و این اقدام فروشگاه‌ها تخلف است که در این رابطه با اداره کل دامپزشکی استان گشت مشترک داریم و پس از شناسایی افراد متخلف، آن‌ها را جهت برخورد به تعزیرات معرفی می‌کنیم.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان تهران همچنین خبر داد که در تامین مرغ گرم و منجمد به اندازه نیاز فروشگاه‌ها مشکلی وجود ندارد و در روز گذشته در سطح تهران به مقدار۱۲۸۷ تن مرغ گرم و منجمد توزیع شده است.

سرویس خبری: دام و طیور و آبزیان

منبع: صداوسیما

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *