اهم اخبار

بررسی کاربردهای نانو در بسته‌بندی‌های هوشمند صنایع غذایی

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

کاربردهای فناوری نانو در بسته‌بندی‌های فعال و هوشمند مواد غذایی موضوع گفت‌وگوی زنده ستاد نانو است که از طریق لایو صفحه اینستاگرامی ستاد نانو در دسترس است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از ستاد نانو؛ در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت ستاد نانو امشب چهارشنبه ۱۸ اسفندماه گفت‌وگوی زنده در زمینه کاربردهای صنعتی فناوری نانو در بسته‌بندی‌های فعال و هوشمند مواد غذایی با حضور دکتر رسول لسان خوش، مدیر عامل یکی از شرکت‌های فناور اجرا می‌شود.

این شرکت به‌عنوان تولیدکننده مستربچ و آمیزه‌های پلیمری فعال و وظیفه دار، در زمینه صنایع پلیمری، غذایی و صنعتی فعالیت می‌کند. تولید فیلم‌ها و مستربچ‌های پلی‌اتیلن آنتی‌بلاک و همچنین تولید فیلم‌ها و آمیزه‌های پلی‌اتیلنی ضدباکتری و نانو، از جمله محصولات این شرکت با گواهینامه نانومقیاس است.

مستربچ‌های پلی‌اتیلن آنتی‌بلاک نانو، در ساخت انواع نایلون بسته‌بندی، ساخت ظروف نگهداری مواد غذایی و تولید انواع وسایل پلیمری آشپزخانه کاربرد دارند. همچنین پلاستیک‌ها و پلیمرهای ضدباکتری بر پایه پلی‌اتیلن در طیف وسیعی از کاربردهای ضدباکتری از قبیل کاربردهای خودرو، کالاهای خانگی، ظروف و لوازم خانه، بسته‌بندی، کاربردهای الکتریکی و الکترونیکی، کاربردهای صنعتی و مصارف عمومی به کار می‌روند.

به نقل از ستاد نانو، این گفت‌وگوهای زنده صنعتی و تخصصی در بستر اینستاگرام (لایو صنعتی نانو)، در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو و با هدف معرفی و توسعه برنامه‌های حمایتی و صنعتی کشور، کاربردهای صنعتی، توانمندی‌ها و محصولات صنعتی فناوری نانو ایران و ایجاد فضای پویا و زنده پرسش و پاسخ برای مدیران، صنعتگران و علاقه‌مندان عرصه فناوری و صنعت است.

سرویس خبری: صنعت غذا

منبع: ستاد نانو

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *