اهم اخبار

بنیانگذار گروه صنعتی و پژوهشی زر در گفتگو با اگروفودنیوز: توجه به دانش بنیان و کار گروهی باعث ماندگاری برندها و پایداری اشتغال می‌شود

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مرتضی سلطانی شعار سال ۱۴۰۱ تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری  واقعیت بسیار درست جامعه دانست.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی “اگروفودنیوز”، مرتضی سلطانی، بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی و پژوهشی زر در پاسخ به سئوال خبرنگار ما مبنی بر ” ارزیابی ایشان از نامگذاری سال ۱۴۰۱ به سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی ” گفت: شعار سال که توسط رهبری اعلام شد، یک واقعیت بسیار درست جامعه ماست و چنانچه در تولید به صورت گروهی و تیمی فعالیت کنیم، کار و برندمان ماندگار خواهد شد و عدالت نیز به طور نسبی برقرار می‌شود.

سلطانی افزود: بی شک کار گروهی و توجه به مقوله شعار سال سبب می‌شود محوریت فرد جایش را به گروه دهد و برای اجرایی شدن این مقوله، نیاز به یک فنداسیون خوب داریم که همان دانش بنیان بودن است.

این کارآفرین برجسته کشورمان بیان داشت: با فنداسیون خوب و مناسب اشتغال نیز افزایش یافته و به پایداری می‌رسد و این امر موجب می‌شود معیشت مردم روز به روز بهتر شود.

بنیانگذار گروه صنعتی و پژوهشی زر در پایان گفت: در نهایت کار تیمی و گروهی باعث رونق تولید و اشتغال پایدار شده و موجب فراگیر شدن دانش در هر مجموعه ای می‌شود.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *