اهم اخبار

به مناسبت سالروز از دست دادن سیدآرمان رضوی دوست وهمکارمان در صنعت غذا

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

هشت سال پیش سیزده آبان مصادف با عید سعید غدیر خم، سید آرمان رضوی طباطبایی، یکی از دوستان و همکاران عزیزمان را بر اثر سانحه تصادف در عین جوانی از دست دادیم.

به مناسبت سالروز وفات و به رسم یادبود از عزیز از دست رفته بر آن شدیم این متن و عکسهایی از دوستمان را در پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی و نشریه صنعت غذا که سید آرمان وقت زیادی را برای کیفیت این رسانه می گذاشت، قرار دهیم.

پیامی که دکتر محمد حسینی بنیانگذار انجمن علوم و صنایع غذایی ایران برای سید آرمان رضوی باز نشر کرد:

سلام فردا سیزدهم آبان ماه روز پرواز سید آرمان رضوی طبا طبایی است که مظلومانه پر کشید و تا ابد اقوام ،دوستان و آشنایان بخصوص مادر رنجدیده اش را عزادار نمود پیامی که برای چهلمین روز پر کشیدن این نوجوان مهربان و متین و مؤدب را هشت سال پیش تقدیم کردم دو باره می گذارم که آن شالله سر پیمان باشم

آرمان عزیز، چهل روز گذشت که ندیدمت (الان هشت سال شد)
آرمان من اعتقاد به اشک ریختن ندارم چون می دانم تو در بهشت شادانی. اما مادر خوب و رنجدیده ات. خواهر کوچولو یت که هنوز. داداشی داداشی می گوید و سراغ تو را می گیرد. مادر بزرگ و پدر بزرگت که طاقت دوری تو را نمی توانند تحمل کنند. پدرت و دوستان و همکارانت چه گناهی مرتکب شده بودند که تو آنها را در این مصیبت عظما به عزایت نشاندی.گریه من برای حال روز اینهاست که دوری تو برای آنها …سخت است.

چهل روز دوریت به اندازه چهل سال کذشته است. شمع روشن کردن برای تو خیلی زود بود.ولی تقاضای مادر مظلوم و رنجدیده ات را صمیمانه لبیک می گوئیم و شمع را روشن میکنیم و فاتحه برای شادی روحت می خوانیم. نیز به مادرت میگوئیم که برای همیشه بیاد آرمان هستیم و به تو قول می دهیم که مادر خوبت را تنها نگذاریم مثل پروانه بدور شمع وجود او می گردیم و قول می دهیم که جای خالی تو را برای او و خواهر کوچولویت تا بتوانیم پر کنیم و تو همیشه در زندگی ما خواهی بود ولی نمی توانم در این دل شب اشکی برای مظلومییتت نریزم که دست خودم نیست که بقول هانا کوچلو اشک خودش می آید.

باز هم با تو سخن ها خواهم گفت. روحت شاد/ دکتر محمد حسینی

دوستان و همکاران مهندس سید آرمان رضوی طباطبایی در پایگاههای خبری اگروفودنیوز، ایرانفودنیوز و ماهنامه صنعت غذا بر خود وظیفه میدانند تا ضمن گرامیداشت زحمات آن مرحوم ، به مادر داغدیده آن گرامی خانم مهندس آزاده دلسوزی عضو (هیئت مدیره انجمن صنایع غذایی ایران) تسلیت گفته و همواره برایش آرزوی صبر و شکیبایی کنند.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *