اهم اخبار

تأکید ایران و مجارستان بر گسترش همکاری‌ها در صنعت طیور

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

پ

معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با مقامات مجاری بر گسترش همکاری‌های کشاورزی به‌ویژه در زمینه صنعت طیور تأکید کرد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، معاون وزیر جهاد کشاورزی که در صدر هیئتی ۵۰۰نفره متشکل از صاحبان بزرگ صنعت طیور کشورمان به مجارستان سفر کرده است، ضمن دیدار با معاون وزیر کشاورزی مجارستان از چندین زنجیره بزرگ تولیدی صنعت دام و طیور این کشور بازدید کرده رایزنی‌هایی را برای همکاری‌های مشترک انجام داد.

«حسن رکنی» در دیدار با «لایوس بوگنار» معاون وزیر کشاورزی و رئیس اداره ملی زنجیره سلامت غذایی مجارستان ضمن اشاره به حضور صاحبان عمده‌ترین زنجیره‌های تولیدی صنعت طیور ایران در ترکیب هیئت همراهش و بیان توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در زمینه تولید گوشت مرغ و تخم‌مرغ و همچنین میزان صادرات آن به کشورهای همسایه ایران، پیشنهاد کرد تا با بهره‌گیری از توانمندی‌های متقابل، تعریف زمینه‌های مشترک همکاری در دستور کار طرفین قرار گیرد.

معاون وزیر کشاورزی مجارستان نیز گفت، همکاری‌های دوجانبه در بخش آموزش در حال جریان است و طرف مجارستانی آمادگی دارد تا این همکاری‌ها را به حوزه‌های دیگر گسترش دهد.

در این نشست، شرکت‌های ایرانی و مجارستانی در قالب پرسش و پاسخ به تبادل نظر پرداخته با توانمندی‌های یکدیگر در این حوزه بیشتر آشنا شدند.

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *