اهم اخبار

تخصیص ارز نهاده‌های دامی تدریجی است/ کمبودی در سویا و ذرت وجود ندارد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

عضو هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران گفت: تامین به موقع و حمل کالا از بنادر به داخل استان‌ها موجب شده تا کمبودی در بازار نهاده‌های دامی نداشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از ایسنا؛ داوود رنگی با اعلام این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر بازار نهاده‌ها در آرامش کامل است زیرا کالا به اندازه کافی موجود است. همچنین حمل نهاده‌های دامی درست و به موقع انجام می‌شود به همین دلیل بازار آزادی برای نهاده نداریم.

وی ادامه داد: طبق توافق صورت گرفته با وزارت جهادکشاورزی برای پرداخت مابه‌التفاوت قیمت فروش و قیمت تمام شده واقعی کنجاله سویا دیگر در بازار این نهاده مشکلی وجود ندارد. همچنین نیاز بازار به ذرت نیز پاسخ داده شده است و کمبودی در این بازار نیز نداریم.

عضو هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران درباره شرایط تخصیص ارز به واردکنندگان نهاده‌های دامی نیز اظهار کرد: تخصیص ارز برای واردات نهاده‌های دامی انجام می‌شود اما این امر روندی کند دارد به همین دلیل واردکنندگان برای ترخیص کامل کالا با مشکلاتی مواجه هستند زیرا ترخیص صددرصدی نیاز به رفع تعهد ارزی دارد.

سرویس خبری: دام و طیور و آبزیان

منبع: ایسنا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *