اهم اخبار

دبیر انجمن صنایع لبنی: تصویب ۱۸۰ میلیارد تومان بودجه برای توزیع شیر رایگان مدارس

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

دبیر انجمن صنایع لبنی ایران گفت: بر اساس اعلام سازمان برنامه و بودجه ۱۸۰ میلیارد تومان در ردیف بودجه، برای توزیع شیر در مدارس ۸ استان تصویب شد.

رضا باکری دبیر انجمن صنایع لبنی ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به اینکه شیر مدارس از چه زمان توزیع می شود اظهار کرد: وزارت آموزش و پروررش منتظر ابلاغ سازمان برنامه و بودجه است تا کارخانه هایی که در این طرح مشارکت دارند برای انعقاد قرارداد دعوت شوند.

وی افزود: براساس تماس صورت گرفته با سازمان برنامه و بودجه، این سازمان اعلام کرده است که ۱۸۰ میلیارد تومان در ردیف بودجه برای توزیع شیر در مدارس 8 استان کمتر برخوردار کشور تصویب شده است.

دبیر انجمن صنایع لبنی ایران با بیان اینکه منابع مالی برای توزیع شیر رایگان در مدارس هر سه ماه یکبار به حساب آموزش و پرورش ریخته می شود  ادامه داد: در حال حاضر آموزش و پرورش منتظر ابلاغ از سوی سازمان برنامه و بودجه است تا کارخانه ها برای انعقاد قرار داد دعوت شوند، اما هنوز تاریخی برای این امر اعلام نشده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا مبلغی به حساب آموزش و پرورش ریخته شده است، تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه باید ابتدا مبلغ مورد نیاز توزیع سه ماه توزیع رایگان شیر مدارس را به حساب آموزش و پرورش واریز کند اما ظاهرا هنوز پولی واریز نشده است.

 بر اساس این ابلاغیه هشت استان کمتر برخوردار بوشهر، خراسان جنوبی،سیستان و بلوچستان،کرمان، ایلام ،خوزستان، کهکیلویی و بویر احمد و هرمزگان هستند که برای توزیع رایگان شیر مدرسه در نظر گرفته شده اند .

  بر اساس خروجی اعلام شده از پنجمین جلسه بررسی طرح توزیع رایگان شیر مدرسه ، این طرح  در آبان ماه سال جاری اجرایی خواهد شد .

سرویس خبری: صنعت غذا

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *