اهم اخبار

توزیع اقلام اساسی در استان همدان به صورت مستمر ادامه دارد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تاکید بر اینکه کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی وجود ندارد، گفت: توزیع اقلام مورد نیاز مردم شامل برنج، گوشت، شکر و روغن با نرخ تنظیم بازار، همچنان و به صورت مستمر در سطح استان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، به نقل از ایرنا؛ حمیدرضا متین اظهار داشت: برهمین اساس از ابتدای سال جاری تاکنون، سه هزار و ۲۷ تن برنج هندی و ۱۲۰ تن از نوع پاکستانی در این استان توزیع شده است.

او گفت: ۲۵۴ تن گوشت قرمز منجمد و یک هزار و ۴۵ تن مرغ منجمد با نرخ مصوب دولتی نیز در فواصل زمانی مشخص برای جلوگیری از التهاب و کمبود در بازار، توزیع و به دست مصرف کنندگان رسیده است.

متین خاطرنشان کرد: در این مدت ۲ هزار و ۶۲۸ تن شکر نیز برای استفاده خانوارها در سطح واحدهای صنفی، صنعتی و فروشگاه های زنجیره ای و معتبر استان توزیع شده است.

توزیع ۲ هزار و ۴۹ تن انواع روغن خوراکی برای مصرف خانوار از دیگر اقلامی است که رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان به آن اشاره کرد و افزود: علاوه بر این ۷۲۲ تن روغن نباتی نیز برای تامین مواد اولیه بخش صنف و صنعت تامین و در اختیار آنها قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه آذرماه امسال با افزایش تقاضای مرغ مواجه شدیم، اظهار داشت: به دلیل کمبود تولید و جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سراسر کشور ۵۱۷ تن مرغ منجمد با همکاری شرکت پشتیبای امور دام استان همدان در فواصل زمانی مختلف بین واحدهای صنفی و فروشگاه ها توزیع شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان همچنین به کمبود روغن خوراکی در ماه گذشته اشاره کرد و گفت: یک هزار و هشت تن روغن خوراکی برای مصرف مردم، ۱۰۰ تن برای مصرف واحدهای تولیدی و ۱۵۰ تن نیز به عنوان سهمیه فروشگاه های استان با قیمت مصوب عرضه شده است.

او تصریح کرد: با هدف برقراری تعادل بین عرضه و تقاضا در آذرماه سالجاری، ۱۹۵ تن برنج هندی تامین و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفت.

متین تصریح کرد: در زمینه فراهم کردن کالاهای مورد نیاز مردم هیچ مشکل و کمبودی نداریم و هر زمان که نیاز باشد اقلام اساسی موردنیاز برای جلوگیری از افزایش قیمت ها در بازار عرضه می‌شود.

سرویس خبری: استان ها

منبع: ایرنا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *