اهم اخبار

توزیع اینترنتی محصولات پروتئینی در سمنان آغاز شد/ تشدید نظارت‌ها

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از آغاز طرح اینترنتی توزیع اقلام مورد نیاز مردم به خصوص محصولات پروتئینی در استان خبر داد و گفت: کمبودی در زمینه اقلام اساسی نداریم.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از مهر؛ سید حسن میرعماد با بیان اینکه فروش اینترنتی کالاهای مورد نیاز مردم از جمله اقلام پروتئینی مانند گوشت و مرغ در استان سمنان آغاز شده است، تاکید کرد: سهمیه بسیار خوبی برای استان در این طرح پیش بینی شده تا مردم دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

وی با بیان اینکه ذخایر و تولیدات استان سمنان در بخش اقلام مصرفی خوب بوده در نتیجه کمبود و کاستی وجود ندارد، افزود: مردم بدون نگرانی کالاهای مورد نیازشان را از طریق اینترنت خریداری کنند چرا که کمبودی وجود ندارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه این سازمان اخیراً طبق مصوبه هیئت دولت موظف به نظارت بر بازار است، تاکید کرد: از ظرفیت نیروی بسیج و هر نهادی که می‌توانند به ما کمک کند تا عرضه کالاها و اقلام مورد نیاز مردم را به خوبی نظارت کنیم، استفاده خواهد شد.

میرعماد با بیان اینکه نظارت بر عرضه و تولید محصولات کشاورزی از مزرعه تا سفره مردم بر عهده جهاد کشاورزی است اما مردم همچنان مانند سابق می‌توانند شکایت‌های خودشان را به سامانه صمت و بازرسی اطلاع دهند تا رسیدگی شود، گفت: در گستره استان ۸۰ نفر نیروی بسیجی آموزش و به کارگیری شده‌اند تا بتوانیم نظارت بهتری بر چرخه اقلام اساسی مورد نیاز مردم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نیروهای بازرسی در شهرستان‌های هشت‌گانه استان سمنان شکل گرفته و مانوری نیز اواخر هفته گذشته برگزار شد، ابراز کرد: اصنافی که در تولید و توزیع محصولات کشاورزی نقش دارند در این مانور بازرسی شدند.

رئیس جهاد استان سمنان با بیان اینکه در بخش‌های برنج، گندم، گوشت ذخایر استان بسیار خوب است لذا دغدغه تأمین نداریم اما در توزیع می‌بایست نظارت‌ها را تقویت کنیم، گفت: طرح تشدید نظارت تا عید نوروز ادامه خواهد داشت.

میرعماد در ادامه و در پاسخ به پرسشی درباره تأمین نهاده‌های دامی در منطقه بیارجمند شاهرود نیز گفت: به صورت چهارماهه یک هزار و تن خوراک دام در منطقه بیارجمند توزیع شد تا کشاورزان بتوانند از این میزان خوراک به خصوص در فصل سرد سال استفاده کنند.

سرویس خبری: استان ها

منبع: مهر

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *