اهم اخبار

توزیع ۲۴ هزار تن شکر تنظیم بازار از ابتدای سال

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان تهران گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۱ هزار تن انواع برنج وارداتی و ۲۴ هزار تن شکر در قالب تنظیم بازار توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از شرکت بازرگانی دولتی، عباس ارشدی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان تهران اظهار کرد:  امسال  برای تنظیم بازار کالاهای اساسی در ۴ مرحله اقدام به تخصیص و عرضه برنج و شکر شده است.

او افزود: در مرحله نخست در فروردین ماه ۲ هزار و ۳۰۰ تن برنج هندی و تایلندی و ۷ هزار تن شکر، در مرحله دوم در اردیبهشت ماه ۷ هزار و ۱۰۳ تن شکر و ۱۰ هزار و ۱۴۳ تن برنج هندی و تایلندی و در مرحله اجرای طرح ضیافت  ۷ هزار و ۳۴۰ تن شکر توزیع شد.

ارشدی از تداوم عرضه کالاهای اساسی شکر و برنج طی ماه‌های خرداد، تیر و مرداد خبر داد و گفت: در راستای اجرای مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور، یک هزار و ۴۲۰ تن شکر، یک هزار و ۷۸۷ تن برنج هندی و ۲ هزار و۲۹۴ تن برنج تایلندی و ۳۱۲ تن برنج پاکستانی از طریق شبکه‌های توزیع در اختیار مردم قرار گرفت.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان تهران ادامه داد: عرضه ۷۲۰ تن برنج تایلندی، ۵۴۱ تن برنج پاکستانی و یک هزار و۱۷۰ تن برنج هندی در شهریور و مهر براساس مصوب ستاد تنظیم بازار تداوم یافت و در قالب طرح نذورات محرم و صفر یک هزار و ۳۸۸ تن شکر، یک هزار و ۱۸۶ تن برنج هندی و ۷۴۶ تن برنج تایلندی و مقدار یک هزار و ۴۰۰ تن برنج پاکستانی در اختیار درخواست‌کنندگان و هیئت‌های مذهبی قرار گرفت.

ارشدی در پایان تصریح کرد: در راستای اجرای مصوبات تنظیم بازار کالاهای اساسی تخصیص و عرضه‌ کالاهای اساسی بر اساس نیاز جامعه عرضه خواهد شد. در حال حاضر با برنامه‌ریزی خوب در تأمین کالاهای اساسی وضعیت این کالاها و میزان ذخایر در شرایط مطلوب است.

سرویس خبری: صنعت غذا

منبع: شرکت بازرگانی دولتی

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *