اهم اخبار

توضیحات شیرپاستوریزه پگاه در مورد اطلاعیه سازمان استاندارد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

در پی صدور اطلاعیه اداره استاندارد تهران مبنی بر مشکل در یکی از محصولات شرکت لبنی پگاه تهران ، این شرکت توضیحاتی جهت روشنگری افکار عمومی ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز) به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران(پگاه) در این توضیحات آمده است:
 
۱- متاسفانه در اطلاعیه صادره استاندارد تهران، وجود مشکل در یک محصول خاص که یکی از ۱۷ شرکت‌تولیدی پگاه است، به کل برند ملی و سلامت محور پگاه بسط داده شده که جای تامل دارد.
 
۲-موضوع اشاره شده در خبر، مربوط به یک تاریخ محصول از یکی از شرکت های پگاه بوده که قابل تعمیم به دیگر محصولات فرادما در تاریخ ‌های مختلف و شرکت‌های دیگر نیست.چه اینکه بررسی‌های انجام شده بر اساس نتایج آزمایشات کلیه تولیدات این شرکت هم  در تاریخ مذکور (۲۴ تیرماه ۱۴۰۰ )سالم و عاری از مشکل بوده است.
 
۳- رعایت استانداردها در شرکت پگاه طبق اعلام ریاست محترم سازمان استاندارد(در بازدید سال جاری از پگاه تهران) سختگیرانه و حتی فراتر از استانداردهای ملی است و گواه این گفته ۶۵ نشان ایمنی و سلامت و اخذ عنوان واحد نمونه ملی استاندارد است و این شرکت همیشه خود را ملزم به رعایت کلیه استاندارد ها و ضوابط اعلامی می داند.
 
۴- خرابی یک‌ محصول خاص (شیراستریل۲۰۰سی‌سی فرادما) ناشی از آسیب دیدگی و صدمه فیزیکی در چرخه جابجایی بوده است و این اطلاعیه با  عنوان شیر پگاه، سبد گسترده بیش از ۲۰۰ محصول مرتبط را تخریب کرده که در سال رفع موانع تولید جای سئوال جدی دارد.
 
۵- بسته بندی ۶لایه شیرهای استریل یاد شده از شرکت تولیدی معتبر و دارای استاندارد ملی تهیه شده ولی در صورت عدم شرایط نگهداری و حمل و نقل ، امکان خرابی ایجاد خواهد شد؛ چه اینکه هر محصول دیگر و برند دیگری در کل دنیا مشمول این قاعده است.
 
۶- این شرکت در سالروز جهانی استاندارد واحد نمونه استاندارد کشوری شده است و بیشترین تعداد گواهینامه های استاندارد را در صنعت لبنیات کشور دارد و همیشه رعایت استانداردهای ملی و ضوابط بهداشتی در سرلوحه کار آن است.

۷- شرکت صنایع شیر ایران ( پگاه ) نخستین شرکت تولید کننده لبنیات بهداشتی و مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی با پیگیری جدی و دقیق فنی توضیحات تکمیلی را برای روشن شدن افکار عمومی منتشر خواهد کرد.

۸- در پایان از مصرف کنندگان وفادار پگاه که ۶۷سال استاندارد و سلامت محصولات پگاه را لمس کرده‌اند و دلسوزانی که در این شرایط سخت تحریم و تولید با حساسیت موضوع را دنبال می‌کنند تشکر و قدر دانی می‌کند.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *