اهم اخبار

حمایت انجمن صنعت تولید و بسته­ بندی گوشت و مواد پروتئینی کشور از دکتر ساداتی نژاد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

انجمن صنعت تولید و بسته­ بندی گوشت و مواد پروتئینی کشور در نامه ای خطاب به رئیس مجلس و نمایندگان مجلس از برنامه ها و دیدگاه های دکتر سید جواد ساداتی‌نژاد حمایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)، متن کامل نامه انجمن صنعت تولید و بسته­ بندی گوشت و مواد پروتئینی کشور خطاب به نمایندگان مجلس به شرح زیر است:

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ایران

باسلام؛

همانطور که تمامی مصرف کنندگان و تولیدکنندگان استحضار دارند حوزه دامپروری و مرغداری کشور در سال­های اخیر دچار بحران­های فراوان بوده که متاسفانه غفلت از برنامه­ ریزی و عدم اقدامات مناسب، زیرساخت­ های این صنعت را متزلزل کرده. کشاورزی و دامپروری در کشور­های مختلف مورد حمایت دولت­ها می باشد زیرا که حتما می ­بایست بررسی و هماهنگی ­ها از سال­ها قبل صورت پذیرد چون تولید این بخش، زمان­بندی لازم دارد و محصولات یک زمان آماده می­شود و حین تولید نمی ­توان قطع، زیاد و یا کم کرد، لذا با توجه به اینکه جناب آقای دکتر سید جواد ساداتی نژاد از جنس علم و عمل و آشنا به چالش­های بخش کشاورزی کشور در اقصی نقاط کشور می­ باشند و در طول دوره مسئولیت خود در سمت ریاست کمسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ثابت کردند که اهل کارشناسی، مشورت با صاحب نظران و تشکل­ها و تصمیم­گیری جامع نگر در جهت تامین منافع ملی می ­باشند.

شرکت تعاونی پشتیبانی صنعت گوشت و مواد پروتئینی کشور حمایت صد در صدی از جناب آقای دکتر سید جواد ساداتی نژاد اعلام می ­دارد، به طور یقین ایشان با همان دیدگاه بلند خود در امر تصدی وزارت جهاد کشاورزی موفق خواهند بود.

شرکت تعاونی پشتیبانی صنعت گوشت و مواد پروتئینی کشور بعنوان تامین کننده مواد اولیه بیش از ۱۰۰ کارخانه فعال در سراسر کشور دارای بیش از ۴۰ هزار نفر نیروی مستقیم و امکانات بلقوه جهت تامین و تولید عرضه مواد پروتئینی در سراسر کشور در خدمت­گذاری دولت محترم و بویژه آن بزرگوار آماده هستیم و خواهیم بود.

از خداوند منان موفقیت و بهروزی برای دولت جناب آقای سید ابراهیم رئیسی و وزارت جهاد کشاورزی جناب آقای سید جواد دکتر ساداتی نژاد خواهان و خواستاریم.

 باتشکر- مدیرعامل

دکتر مسعود رسولی

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *