اهم اخبار

دبیر اجرایی نمایشگاه بین المللی فودکس خبرداد: (جشنواره غذا) برج میلاد از اسفند امسال بدل به یک نمایشگاه بین المللی می شود

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

علیرضا چیذری کفت : شهروندان تهرانی ، امسال در تاریخ ۱۷ لغایت ۲۳ اسفند – شاهد برگزاری نمایشگاه بین المللی غذا و صنایع وابسته در برج میلاد تهران خواهند بود.

به گزارش صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)؛ علیرضا چیذری دبیر اجرایی نمایشگاه فودکس در سخنانی با اشاره به اینکه هر ساله درروزهای انتهایی سال، برج میلاد تهران شاهد برگزاری جشنواره های متنوعی با موضوع مختلف بود، یادر آور شد : از آن رو که این جشنواره ها هیچ وقت به صورت مدون و تخصصی با موضوع مشخص که نام و هویت نمایشگاه داشته باشد شکل نمی گرفت و گاها به صورت موردی برگزار می شد ، امشال با تصمیم مدیران این مجموعه ، تصمیم بر این شد که این جشنواره ها را به صورت نمایشگاه و در قواره ای بین المللی برگزار کنیم و در تقویم نمایشگاه های سالیانه برج میلاد نیز این رویداد را بگنجانیم.

چیذری در پاسخ به این پرسش که آیا در این نمایشگاه شاهد حضور برندهای معتبر داخلی و بین المللی نیز هستیم یا خیر ، گفت : اتفاقا، در برگزاری این نمایشگاه، حضور برندهای معتبر و صاحب نام ملی و بین المللی برای ما بسیار با اهمیت است و به همین دلیل برای افزایش سطح کیفی نمایشگاه ، تسهیلاتی نیز برای برندها – نام های تجاری – در نظر گرفته ایم تا زمینه حضورشان تسهیل شود.

وی افزود: تنها در این شرایط است که ما می توانیم بگوییم نمایشگاه فودکس را در قواره بین المللی برگزار کرده ایم و این فتح بابی برای ارتقاء سطح کمی و کیفی نمایشگاه در آینده خواهد بود.

دبیر اجرایی نمایشگاه بین المللی فودکس در توضیح اقدامات انجام شده در مسیر برگزاری نمایشگاه تا کنون، ادامه داد با مکاتبات صورت گرفته در حوزه بین المللی تلاش کرده ایم تا بتوان حضور تعداد بیشتری از برندهای مطرح را در نمایشگاه فراهم کنیم زیرا همانطورکه از نام نمایشگاه بر می آید این نمایشگاه بین المللی است و هدف ما نیز جلب مشارکت بیشتر مهمانان خارجی خواهد بود که حضور آنها می تواند به دلایل مختلف برای کشور ما به طور اعم و صنایع غذایی ما به طور خاص،مزایای متعددی داشته باشد.

وی همچنین درباره تعداد سالن های فعال نمایشگاه فودکس در سایت نمایشگاهی مجموعه برج میلاد تهران خاطر نشان کرد : در حال حاضر از مجموع سه سالن سایت که در اختیار است، در حال تکمیل دو سالن A,B هستیم و اگر بخواهیم درباره جزییات بیشتر که می خواهند برای متقاضیان خرید، کلا عرضه کنند. این به دلیل برگزاری نمایشگاه در آستانه نوروز است و قاعدتا بازدیدکنندگان خواهند بود که تمایل به خرید کالا دارند. ما برنامه ریزی کرده ایم که این قبیل غرفه ها و برندها از سالنA و فضای باز سایت نمایشگاهی استفاده کنند.

به گفته چیذری اما برخی برندها تمایل دارند نمایشگاه کاملا تخصصی باشد و از محیطی که در آن فروش اتفاق بیفتد استقبال نمی کنند و لذا ستاد برگزاری نمایشگاه برای رفع نیاز آنها، سالن های دیگر را به برندهای تخصصی تر اختصاص داده است.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *