اهم اخبار

در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی؛ کریمی: دامداران و کشاورزان تحت فشار هستند

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

نماینده اراک تاکید کرد که دامداران به دلیل مشکلات جدی در عرصه تولید و افزایش قیمت نهاده ها تحت فشار هستند و با این روند دام های شیری و گوشتی بسیاری به کشتارگاه ها وارد می شود.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، علی اکبر کریمی در جلسه علنی امروز چهارشنبه در تذکری به وزیر کشاورزی گفت: با توجه به افزایش شدید قیمت کود و سم و بذر گندم در فصل کشت گندم انتظار می رود کارت اعتباری به کشاورزان داده شده و هزینه ها پرداخت شود تا آنها در زمان خرید گندم تسویه شده باشند. امروز کشاورزی با گرانی و تورم، فشار زیادی را تحمل می کند.

وی افزود: دامداران به خاطر مشکلات جدی در عرصه تولید و افزایش قیمت نهاده ها تحت فشار هستند و با این روند دام های شیری و گوشتی بسیاری به کشتارگاه ها وارد می شود که جای تامل دارد.

نماینده اراک در تذکری دیگر به وزیر راه خواستار تکمیل جاده ها در حوزه انتخابیه اش شد و از وزیر نیرو خواست که طرح فاضلاب و تامین آب شرب روستاها را در دستور کار قرار دهد.

کریمی در پایان در تذکری به هیات رئیسه گفت: انتظار می رود هر چه سریعتر رئیس جمهور به مجلس آید تا حداقل پاسخ مطالبات مردم و نمایندگان را بدهد.

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *