اهم اخبار

در نامه تبریک ائتلاف اتاق شفاف به اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران عنوان شد؛ شجاعت در مطالبه گری منصفانه سرلوحه برنامه آن اتاق قرار گیرد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

اتاق شفاف در نامه ای به اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران گفت: انجام هوشمندانه و به موقع وظایف سبب ارتقاء شان و منزلت جایگاه بخش خصوصی در کشور خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، متن نامه به شرح زیر است.

اعضا محترم هیات رئیسه اتاق بازرگانی ،صنایع و معادن و کشاورزی تهران

سلام علیکم

ضمن آرزوی توفیق وموفقیت بدینوسیله تبریک خود را به مناسبت کسب رای اعتماد از هیات نمایندگان اتاق تهران اعلام می‌داریم.
امیدواریم اعضای جدید هیات نمایندگان و هیات رئیسه جدید در دوره دهم اتاق، با استقرار اصول حکمرانی مطلوب، مجری ایجاد بستر و شرایط لازم برای مشارکت حداکثری تمامی اعضا در همه‌ی رویدادهای مهم باشند.
ما اعتقاد داریم نهادی که درصدد نمایندگی بخش خصوصی کشور می‌باشد، باید نماد حاکمیت قانون، تبلور شفافیت ، تابلوی پاسخگویی و نشان کارآمدی و شجاعت برای مطالبه گری منصفانه بوده و باید این اصول در سرلوحه برنامه ، اقدامات و کارنامه‌اش قرار گیرد.
همگان واقفیم از ماموریت‌های اصلی اتاق‌ها از یک طرف حمایت و توانمندسازی اعضا، استفاده از بازوان تخصصی و قدرتمند تشکل‌های اقتصادی ، توجه به تولید و تجارت و از طرف دیگر مشاور امین و خبیر بودن برای قوای سه گانه کشور می‌باشد.
انجام هوشمندانه و به موقع وظایف سبب ارتقاء شان و منزلت جایگاه بخش خصوصی در کشور خواهد شد.
در پایان بر لزوم همکاری، همدلی، همراهی وهم افزایی همه موثران و فعالان کوچک و بزرگ بخش خصوصی تاکید کرده و برای تمامی منتخبین و اعضای اتاق‌های بازرگانی آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

اتاق شفاف
هفدهم خرداد ۱۴۰۲

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *