اهم اخبار

دولت در تنظیم بازار مرغ، تخم مرغ و لبنیات موفق بود

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

وزیر صمت با بیان اینکه دولت را با تورم بالای ۴۰ درصد تحویل گرفتیم، گفت: در حوزه قیمت مرغ، تخم مرغ، تا حدی لبنیات موفقیت هایی داشتیم.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، سید رضا فاطمی امین در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار، اظهار کرد: جلسه امروز سیتاد تنظیم بازار با حضور رئیس جمهور برگزار شد؛ در این جلسه گزارشی از عملکرد دستگاه ها از زمان شروع به کار دولت سیزدهم ارائه شد.

وزیر صمت افزود: برخی از اقدامات نتایج مثبتی به همراه داشت؛ به عنوان نمونه در حوزه قیمت مرغ، تخم مرغ، تا حدی لبنیات، فولاد و سیمان موفقیت هایی داشتیم.

وی با بیان اینکه تنظیم بازار کار در جریانی است، افزود: دولت سیزدهم کار خود را با آشفتگی بالا و با تورم بالای ۴۰ درصد شروع کرد، طبیعتا انتظار نیست که سریع بتواند نرخ تورم را کاهش دهد.

وی ادامه داد: در جلسه امروز گزارش اقداماتی که در چند ماه گذشته در قالب ستاد تنظیم بازار صورت گرفته بود، به رئیس جمهور ارائه شد.

فاطمی امین گفت: رئیس جمهور نیز در خصوص تاکیداتی در مورد سفره مردم، وضعیت مواد غذایی، لوازم خانگی به ویژه محصولات مربوط به جهیزیه، خدمات و هزینه های مربوطه صحبت کرد. همچنین رئیس جمهور تاکیداتی در مورد هزینه های خدمات از جمله درمان، حمل و نقل و تعمیر لوازم خانگی داشت و اعلام کرد که باید کار بیشتری انجام دهیم.

سرویس خبری: مجلس و دولت

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *