اهم اخبار

دومین رویداد سرمایه گذاری البرز در حوزه صنایع غذایی و کشاورزی فراخوان داد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان البرز گفت: دومین رویداد سرمایه گذاری البرز با موضوع حمایت از ایده های برتر در حوزه صنایع غذایی و کشاورزی فراخوان داد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از ایرنا؛ علیرضا باباخان افزود: پارک علم و فناوری البرز با همکاری صندوق پژوهش و فناوری استان البرز در نظر دارد به منظور ایجاد بستری مناسب جهت تامین مالی طرح‌های فناورانه اقدام به برگزاری سلسله رویدادهای سرمایه‌گذاری با نام البرز ونچر کند.

وی اظهار داشت: دومین رویداد با تمرکز بر کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع غذایی و کشاورزی و با دعوت از سرمایه‌گذاران علاقمند در تاریخ چهارشنبه ۱۸ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

دومین رویداد سرمایه گذاری البرز در حوزه صنایع غذایی و کشاورزی فراخوان داد

وی گفت: به همین منظور از کسب‌ و کارها، شتاب دهنده‌ها، مراکز نوآوری و تیم های فناور متقاضی سرمایه برای استفاده از این فرصت ویژه و تعامل با سرمایه‌گذاران دعوت می‌شود اطلاعات طرح خود را در قالب موجود به آدرسhttps://evnd.co/LOig۴ تکمیل کنند و فایل مذکور را حداکثر تا تاریخ ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ در همین آدرس بارگذاری کنند.

باباخان با بیان اینکه مهلت ارسال طرح‌ها قابل تمدید نخواهد بود، افزود: پس از ارزیابی و غربال اولیه طرح‌ها توسط کارشناسان، با طرح‌های منتخب تعاملات بیشتری صورت گرفته و برای حضور در رویداد از آنها دعوت به عمل خواهد آمد.

وی به نحوه حمایت صندوق البرز از طرح‏ها اشاره و اظهار داشت: برای طرح‏های طلایی تامین حداقل ۲۰ درصد از سرمایه مورد نیاز توسط صندوق البرز، برای طرح‏های نقره‏ای تضمین اصل مبلغ سرمایه‌گذاری توسط صندوق البرز و طرح‏های برنزی نیز تایید توسط تیم کارشناسی صندوق البرز و ارائه مشاوره‏های مالی رایگان خواهند داشت.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان البرز یادآور شد: پارک علم و فناوری البرز نیز برای طرح‌هایی که در ارزیابی‌ها امتیاز لازم را کسب نمی‌کنند برنامه ویژه توانمندسازی را در نظر گرفته است که به فراخور نیاز هر طرح به صورت رایگان اعطا خواهد شد.

باباخان به نخستین رویداد سرمایه گذاری البرز ونچر در بهمن ماه جاری اشاره کرد و گفت: نخستین رویداد با هدف سرمایه گذاری و حمایت از طرح های فناوری نرم و صنایع خلاق برگزار شد که در ابتدا ۳۰ طرح به دبیرخانه رویداد رسید که پس از غربالگری اولیه ۷ طرح باقی منتخب شدند.

سرویس خبری: رویدادهای صنایع غذایی

منبع: ایرنا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *