اهم اخبار

رئیس اتاق بازرگانی استان مازندران خبر داد:آمادگی مازندران برای همکاری با نروژ در حوزه آبزی‌پروری و کشاورزی

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: مازندران در زمینه کشاورزی و آبزی‌پروری می‌تواند همکاری خوبی با نروژ داشته باشد.

به گزارش اگروفودنیوز به نقل از  ایسنا، عبدالله مهاجر با تاکید بر افزایش همکاری‌های تجاری و اقتصادی بین دو کشور نروژ و ایران، اظهار کرد: در حوزه آبزی‌پروی و کشاورزی مازندران آمادگی همکاری با نروژ را دارد.

وی در مورد ظرفیت‌های صادرات نفتی نروژ تصریح کرد: نروژ با صادرات روزانه سه میلیون بشکه نفت هشتمین کشور صادرکننده این محصول در جهان و بزرگترین صادر کننده در اروپای غربی است.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران یادآور شد: با ظرفیت خوبی که نروژ در حوزه صادرات نفت و گاز دارد، ایران می‌تواند در این زمینه همکاری‌های خوبی با این کشور داشته باشد.

وی با اشاره به این‌که که مازندران در چهار ماهه سال ۹۶ بیش از شش میلیون دلار صادرات داشته است، خاطرنشان کرد: با افزایش سطح ارتباط تجاری بین مازندران و نروژ می‌توان زمینه واردات و صادرات را در بین دو کشور رونق داد.

مهاجر، همکاری مازندران و نروژ را در حوزه پرورش آبزیان و کشاورزی مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: مازندارن در حوزه گردشگری نیز می‌تواند خدمات خوبی را به گردشگران ارائه دهد.

وی با اشاره به جاذبه‌های غنی مازندران، تصریح کرد: مازندران می‌تواند مقصد جذابی برای گردشگران نروژی باشد.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران افزود: با توجه به ظرفیت استان مازندران، سطح اعتبار تجاری را با توانمندی‌های موجود می‌توان افزایش داد.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *