اهم اخبار

رئیس اتحادیه قنادی و شیرینی فروشی تهران: قیمت شکر به ۳۸۰۰ تومان رسید/ احتمال افزایش قیمت شیرینی در بازار

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رئیس اتحادیه قنادی و شیرینی فروشی تهران گفت: در یک ماه اخیر قیمت هر کیلوگرم شکر از ۲۲۰۰ تومان به ۳۸۰۰ تومان افزایش یافته است.

علی بهرمند-رئیس اتحادیه قنادی و شیرینی فروشی تهران- در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت تولیدکنندگان شیرینی با توجه به افزایش قیمت شکر و روغن در بازار بیان داشت: تولیدکنندگان این محصول وضعیت مناسبی ندارند؛ بازار با افزایش قیمت روغن و شکر مواجه است؛ اما تا اعلام رسممی اتحادیه هیچ واحد فروشی حق افزایش قیمت را ندارد.

او افزود: سودجویی و زیاده‌خواهی برخی موجب شده است که تعادل در بازار بهم بخورد.برخی فروشندگان بدلیل فشار مالی اقدام به تعطیلی واحدهای فروش کرده و مشخص نیست که این مساله تا چه زمانی ادامه دارد.

رئیس اتحادیه قنادی و شیرینی فروشی تهران در ادامه تاکید کرد که شکر به عنوان یکی از کالاهای اساسی مصرف‌های زیادی بویژه در صنایع شیرینی و شکلات و مصارف خانگی دارد که افزایش قیمت آن می‌تواند تاثیر بسزایی در افزایش قیمت بسیاری از کالاها داشته باشد.

او افزود: درخواست افزایش قیمت شیرینی را ارسال کرده ایم که با مخالفت سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده مواجه شده است.

رئیس اتحادیه قنادی و شیرینی فروشی تهران در خصوص افزایش قیمت روغن بیان داشت: علاوه بر افزایش قیمت شکر، قیمت‌های روغن نیز تا شنبه با افزایش ۹ درصدی مواجه خواهد شد و مشخص نیست که با این شرایط تولیدکنندگان چگونه باید به فعالیت خود ادامه دهند.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *