اهم اخبار

رئیس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران: انتخابات اتاق ایران مطابق با مُرّ قانون برگزار شد+ویدئو

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

حسین میرمحمدصادقی به دنبال موج حاشیه‌سازی و هجمه‌ علیه انتخابات اتاق ایران، اعلام کرد: عملکرد این انجمن در انتخابات اتاق ایران عمل به مُرّ قانون بوده است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، حسین میرمحمد صادقی گفت: عملکرد انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ایران از ابتدا بر اساس قانون بوده است.

وی بیان کرد: در آیین نامه پیش‌بینی شده است که تایید صلاحیت داوطلبان عضویت در هیئت رییسه اتاق بازرگانی ایران باید از وزارت اطلاعات استعلام گردد که انجمن این کار را انجام داد.

میرمحمد عنوان کرد: در تاریخ ۲ خرداد اسامی ۴۰ نفر به وزارت اطلاعات ارسال شد و چون طی ۱۰ روز هیچ مخالفتی اعلام نگردید، در حکم تایید و موافقت با نامزدی اشخاص است.

وی در ادامه افزود: انجمن به صور مختلف با نهادهای مربوطه همکاری نموده است.

رئیس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران اظهار کرد: ۲۵ روز پس از ارسال اسامی، حراست وزارت صمت یکی از نامزدهای انتخاباتی را رد صلاحیت نمود که خارج از فرجه قانونی ۱۰ روزه بود و مستقیم از وزارت اطلاعات نیز اعلام نشده بود.

حسین میرمحمد صادقی در پایان گفت: انجمن کاملا بر اساس مر قانون عمل کرده و نمی‌توان بخشی از یک آیین نامه را عمل کرد و بخش دیگر را به فراموشی سپرد و هیچ ایراد قانونی به عملکرد انجمن در انتخابات هیئت رییسه اتاق بازرگانی ایران وجود ندارد.

جهت مشاهده ویدئو فیلتر شکن را خاموش و بر روی مربع پایین فیلم کلیک کنید.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *