اهم اخبار

رئیس شورای تامین کنندگان دام‌: کاهش قیمت گوشت در راه است

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

منصور پوریان گفت: با توجه به ازدیاد عرضه در برابر تقاضا، پیش بینی می شود که روند کاهش قیمت گوشت و دام در بازار استمرار یابد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ منصور پوریان گفت: با توجه به ازدیاد عرضه دام، قیمت کنونی لاشه در محدوده ۳۱۰ تا ۳۱۵ هزارتومان است.

او با بیان اینکه قیمت گوشت قرمز در اردیبهشت ثابت بوده است، افزود: این درحالی است که قیمت دام زنده به سبب ازدیاد عرضه کاهش داشته است و همواره این روند ادامه دارد.

پوریان قیمت کنونی هرکیلو دام زنده را ۱۱۰ تا ۱۱۵ هزارتومان اعلام کرد و گفت: با گرم شدن هوا و کاهش مصرف، برنامه ریزی برای صادرات بخشی از دام مازاد باید صورت گیرد تا دام تولیدی روی دست دامدار نماند که منجر به افزایش هزینه های تولید شود.

رئیس شورای تامین کنندگان دام ادامه داد: دام زنده همانند مرغ است و زمانیکه آماده کشتار است، باید کشتار شود. در غیراین صورت علاوه بر افزایش هزینه از کیفیت گوشت هم کاسته می شود.

او گفت: در شرایط کنونی که عرضه دام نسبت به تقاضا پیشی گرفته است، پیش بینی می شود که روند کاهش قیمت گوشت و دام در بازار استمرار دارد.

سرویس خبری: دام و طیور و آبزیان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *