اهم اخبار

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان: قضیه نیشکر هفت‌تپه فراتر از یک وزیر است/ دنبال راه‌هایی برای حل مشکل هستیم

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در خصوص پیگیری مسائل شرکت نیشکر هفت تپه گفت: در عین حال که تاکید داریم وزرای مربوطه باید در خصوص پرونده نیشکر هفت‌تپه پاسخگو باشند، پیگیر امور شرکت و امور مربوط به کارگران نیشکر هفت‌تپه بودیم و هستیم و خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، به نقل از ایسنا؛ سیدکریم حسینی با اشاره به آخرین وضعیت پیگیری شرکت نیشکر هفت‌تپه و انتشار مطالبی در خصوص پیگیری استیضاح وزیر اقتصاد در صورت نهایی نشدن مسائل این شرکت، اظهار کرد: ما قضیه شرکت نیشکر هفت‌تپه را فراتر از یک وزیر و آن هم وزیر اقتصاد می‌دانیم.

وی افزود: به همین دلیل، اینکه در این شرایط بحث از استیضاح شود؛ به نظر من به صلاح نیست بلکه باید وزیر مربوطه و مسئولان مربوطه درخصوص تمام ابعاد شرکت نیشکر هفت‌تپه پاسخگو باشند. همان‌گونه که استحضار دارید، روندی که پرونده این شرکت دارد طی می‌کند، در دست قوه قضاییه است؛ یک سری الزاماتی وجود دارد و دستگاه‌هایی که به این شرکت ربط دارند، باید به این الزامات پایبند باشند و مواردی را که توسط دستگاه‌های نظارتی مصوب شده است نیز باید انجام دهند.

حسینی با اشاره به اظهار نظرهایی در خصوص امضای نمایندگان مجلس به منظور استیضاح وزیر اقتصاد بیان کرد: ما به دنبال راه‌حل‌هایی هستیم که مشکل را حل کنند؛ صورت مساله، تقریبا مشخص است و جواب‌های آن نیز مشخص هستند، به همین دلیل در عین حال که تاکید داریم وزرای مربوطه باید در خصوص پرونده نیشکر هفت‌تپه پاسخگو باشند، پیگیر امور شرکت و امور مربوط به کارگران نیشکر هفت‌تپه بودیم و هستیم و خواهیم بود.

وی با اشاره به سفر هیات‌های مختلف به خوزستان در خصوص مسائل شرکت نیشکر هفت تپه گفت: در شش هفت ماه گذشته، مرتبا هیات‌های مختلفی به خوزستان آمده‌اند ولی تقاضایی که ما داریم و بر این خواسته تاکید می‌کنیم، این است که افراد و هیات‌هایی حضور داشته باشند که هم مسئولیتی در پرونده داشته باشند و هم اینکه رفت و آمدها نتیجه داشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: اینکه از یک طرف شاهد کثرت رفت و آمدها به شرکت نیشکر هفت‌تپه و از یک طرف عدم نهایی شدن تصمیمات باشیم و نسبت به مواردی نیز که هم نهادهای نظارتی و هم قوه قضاییه پیگیر آن هستند، اقدام نشود و اعمال نشوند، نتیجه‌ای نخواهد داشت.

وی افزود: با این روند، واقعا برخی از رفت و آمدها بدون حاصل و نتیجه خواهد بود و ما به عنوان نماینده مردم خواستار این هستیم که این رفت و آمدها، برای تصمیم‌گیری و اعمال تصمیم‌گیری‌ها انجام شود.

سرویس خبری: کشاورزی

منبع: ایسنا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *