اهم اخبار

رئیس هیئت مدیره شرکت سبزی ایران: حمایت دولت از تولیدکنندگان باعث رشد تولید می‌شود +ویدئو

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

دکتر احمد فتح الهی می گوید، حمایت بیشتر دولت از تولید و اصلاح قوانین مربوط به مالیات به در جهت افزایش تولید باعث کمک در تحقق شعار سال خواد شد.

برای مشاهده این ویدیو روی دکمه پلی در کادر زیر بزنید

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، رئیس هیئت مدیره شرکت سبزی ایران در خصوص تحقق شعار سال به خبرنگار ما گفت: تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید مستلزم همراهی بیشتر دولت با تولیدکنندگان است و حمایت‌های لازم را در خصوص بحث مالیات انجام دهد.

فتح الهی با اشاره به ضرر کارخانجات از همه گیری کرونا در سال‌های گذشته گفت: تعطیلی کارخانجات ناشی از کرونا توسط دولت در زمان‌های مختلف و افزایش هزینه ها به دلیل رعایت مسائل بهداشتی باعث زیان تولیدکنندگان شد و این در حالیست که هیچ حمایتی توسط دولت از تولید صورت نگرفت و حتی مالیات نیز اضافه شد.

نایب رئیس هیئت مدیره انجمن علوم و صنایع غذایی ایران عنوان کرد: اصل اقتصاد کشور بر چرخه تولید می‌گردد. اگر تولید خوب باشد اقتصاد رونق دارد ولی متاسفانه کاری کردند که روز به روز تولید لطمه می‌خورد و کاهش پیدا می‌کند.

احمد فتح الهی در پایان گفت: بانک‌ها سود وامی که به تولیدکنندگان می‌دهند را بر اساس روز شمار کار باز پس بگیرند. حدود ۱۵۰ روز از سال را تعطیلی داریم و متوسط ۲۰۰ روز در سال کار می‌کنیم . پیشنهادم این است اگر بانک‌ها حمایت می‌کنند و وام می‌دهند، سود وام تک رقمی باشد و روز شمار هم بر اساس کارکرد باشد.

سرویس خبری: صنعت غذا

فاطمه کاشانی

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *