اهم اخبار

رئیس هیئت مدیره ماشین سازی عدیلی در گفتگو با اگروفودنیوز مطرح کرد: صادرات ۶۰۰ دستگاه به کشورهای مختلف جهان+ ویدئو

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

امید عدیلی معتقد است، صدور مجوز واردات دستگاههای چینی با قیمت بسیار پایین و بدون کیفیت و بدون هیچگونه خدمات از معضلات صنعت ماشین سازی بسته بندی است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی“اگروفودنیوز”،مهندس امید عدیلی رئیس هیت‌مدیره ماشین‌سازی عدیلی در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه نان به خبرنگار ما گفت : این شرکت از سال ۱۳۵۷ تاکنون سازنده دستگاه‌های بسته‌بندی در صنعت بسته بندی کشور بودیم و تا حالا نزدیک به ۲۵۰۰ دستگاه داخل کشور تولید کردیم و حدود ۶۰۰ دستگاه نیز به کشورهای مختلف صادر کرده ایم.

برای مشاهده واضح ویدیوی زیر فیلترشکن را خاموش و روی مربع زیر فیلم کلیک کنید

عدیلی با بیان اینکه به کشورهای مختلفی صادرات داشته ایم، افزود: کشورهای کانادا ،آمریکا، کشورهای همسایه مثل عراق ،آذربایجان،ارمنستان، گرجستان و کشورهای آفریقایی و سایر کشورهای دیگر از مقاصد صادراتی ماشین سازی عدیلی بوده اند.

رئیس هیئت مدیره ماشین سازی عدیلی با اشاره به اینکه در نمایشگاه نان، توانسته است جدیدترین محصولات خود را ارائه دهد که خط تولید تمام اتوماتیک دستمال مرطوب است که برای اولین‌بار در ایران خط کامل آن توسط ماشین سازی عدیلی ساخته شده است و که به هیچ وجه دست در آن به کار نمی رود و این دستگاه یکی از جدیدترین محصولات شرکت است که نزدیک به ده برابر قیمتش نسبت به نمونه خارجی ارزان ترمی باشد.

عدیلی در ادامه گفت: برخلاف دستورالعمل ممنوعیت واردات تجهیزاتی که در کشور ساخته می شود، اما دستگاه‌های بسته‌بندی شکلات و کیک توسط برخی از شرکت ها به ایران وارد می شود که این مسئله از چالش‌های صنعت ماشین سازی محسوب می شود که ورود ماشین آلات چینی با قیمت خیلی پایین است و از کیفیت بسیار پایینی نیز برخوردار هستند، ضمن اینکه خدمات پس از فروش هم ندارند .

این فعال صنعت ماشین سازی افزود :برخی از مواد اولیه و تجهیزات برای ساخت دستگاه خارجی است و به علت تحریم ها چالش زیادی برای واردات آنها داریم مسائلی از قبیل گمرک و… نیز مشکلات خود را دارند.

رئیس هیئت مدیره ماشین سازی عدیلی در خصوص پانزدهمین دوره از نمایشگاه نان بیان کرد: نمایشگاه امسال نسبت به سال‌های قبل ضعیف‌تر بود که دلیل اصلی آن زمان برگزاری و در ایام سوگواری و تعطیلات بود و بهتر است نمایشگاههای تخصصی به جای اینکه هر سال ، هر سه یا چهار سال یکبار برگزار شود.

فاطمه کاشانی

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *