اهم اخبار

رئیس هیئت مدیره گروه بین الملل بیژن در مراسم افتتاحیه سایت ۱۴ شرکت بین المللی پخش بیژن: به زودی شاهد توسعه وتحولات بزرگی در این گروه خواهیم بود + تصاویر

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

آیین افتتاحیه سایت ۱۴ شرکت بین المللی پخش بیژن همزمان با عید سعید مبعث رسول اکرم (ص) برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)، آیین افتتاحیه سایت ۱۴ شرکت بین المللی پخش بیژن همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) با حضور مهندس یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران و دکتر عباس مهدوی مهر مدیر کل بازرگانی سازمان صدا و سیما برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور مهندس یدالله صادقی، رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان تهران و دکتر عباس مهدوی مهر معاون بازرگانی سازمان صدا و سیما برگزار شد، حسین مصطفی زاده، رئیس هیئت مدیره گروه بین الملل بیژن ضمن تقدیر از مدیران ارشد و پرسنل این گروه عنوان داشت که افتخارات و همچنین افتتاح سایتهای مختلف این گروه را مرهون تلاش و پشتکار آنهاست که با اتحاد و همدلی به دست آمده است.

مصطفی زاده افزود : تمام تلاش این گروه ادامه اتفاقات خوب برای بیژن خواهد بود و به زودی شاهد اتفاقات بزرگ و افتتاح سایت های اصفهان و کرمانشاه تا پایان سال خواهیم بود و این نوید را خواهم داد تا شهریور سال ۱۴۰۰ بیژن در سراسر کشور حضور قوی خواهد داشت  .

 این کارآفرین برجسته کشور ادامه داد : سال آینده با توکل بر خدا  سرعت توسعه بیژن ده برابر خواهد شد ، وی ضمن نقد قوانین دست و پا گیر برای بخش خصوصی و تولید کشور گفت : وقتی این مسائل را می بینم و از عدم حمایت از تولید کشور نا امید می شوم ، به زحمات همکارانم در بیژن چه در خط تولید و پخش می نگرم ، خستگی و نا امیدی از بین می رود و با انرژی مضاعف و انگیزه بیشتری در جهت اهداف گروه و توسعه تولید و صادرات گام بر می دارم.

یدالله صادقی ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران نیز در این مراسم ضمن تقدیر از حرکت گروه بین الملل بیژن و تحقق جهش تولید در سالی که شاهد کرونا و تحریم های ظالمانه در کشورمان بودیم گفت: در سال جاری در استان تهران ۶۰ هزار شغل مختلف در صنعت، معدن و تجارت ایجاد شده که استخدام بیش از ۱۵۰۰۰ نفر در گروه بین الملل بیژن تا شهریور ۱۴۰۰ یک حرکت بزرگ درزمینه اشتغالزایی جوانان کشور محسوب می شود.

صادقی افزود: بیش از ۶ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در دهه فجر در زمینه تولید در استان تهران به بهره برداری رسید و تا پایان سال هم حداقل هزار میلیارد دیگر به نتیجه می رسد که نشان دهنده این است که تولیدکنندگان کشورمان علی الرغم تمام محدودیت ها تلاش خوبی دارند.

صادقی در پایان افزود: ضمن بازدیدی که از شرکت بیژن داشتم ، این شرکت را یک شرکت منظم که با برنامه کار می کند ، یافتم که یقینا پرسنلش به آن افتخار خواهند کرد .

فاطمه کاشانی

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *